Onko hyllysi täynnä turhia roskakirjoja? Miksi?

Vierailija

Mua aina hävettää, kun joku katselee kirjahyllyäni, kun siellä on jotain ihan peestä olevia kirjakerhon kirjoja tyyliin Ben Elton jne. Siis sellaista tyhjänpäiväistä roskaa, usein amerikkalaisten esikoiskirjailijoiden paskateoksia. Ovat jääneet hyllyntäytteeksi.

En enää ikinä liity mihinkään kirjakerhoon kivan tarjouksen takia. Aina unohdan perua kirjat ja sitten niitä tippuu lootasta tasaiseen tahtiin..

Kommentit (9)

Vierailija

on jo saavutus että on kirjahylly jossa on kirjoja... Itse pidän hyllyssä kirjat, mitkä on tullut saatua tai halvalla(kin) ostettua, ja kerään pikkuhiljaa lempikirjojani. Mun mielestä noloa on se, että hyllyt on täynnä arvostettuja kirjoja, joita ei ole koskaan avattukaan...

Eli ei kannata hävetä! Ja ne omasta mielestä huonot kirjat voi laittaa kierrätykseen sieltä hyllystä pölyttymästä, näin niitä ei tarvitse nolostellakaan ;).

Vierailija

joskus arvostelukyvyttömänä nuorena hankittuja. Ovat meillä siksi, etten ole keksinyt, mihin ne jatkosijoittaisin. Kirpputorilla yritän aina myydä, kun pöydän otan, mutta huonosti tekevät kauppansa.

Vierailija

Olen saanut vuosien varrella isovanhempien jäämistöistä klassikoita ja joululahjakirjoiksi paljon dekkareita ja jotakin "sairaalasarja"-tyylistä muutaman.

Kaikilla on paikkansa, tosin kaikkia en ole edes lukenut (koskee sekä "parempia" opuksia että hömppää).

Vierailija

Muistattehan, että kirjakerhon kirjan voi palauttaa kahden viikon ajan. Teipillä vaan paketti kiinni (jos olet avannut) päälle selkeästi isolla teksti "asiakaspalautus" ja postilaatikkoon. Erottavat toki kerhosta, jos et ikinä lunasta, mutta haitannooko tuo mitään. Minä palautin aika monta, useimmiten tietysti muistin asianmukaisesti peruuttaa. Enää en ikinä liity!

Vierailija

Ap sanoi, että kirjat ovat USEIN amerikkalaisten kirjailijoiden teoksia. Ja Ben Elton ON hömppäkirjailija. Ei kirjailijan suosio kerro välttämättä mitään. Hömppä kiinnostaa laajaa yleisöä. Esim. Helen Fielding on hömppäkirjailija, vaikka myykin paljon. Hömppää taas ei ole esim. Henrik Ibsenin Nukkekoti tai Danten Jumalainen näytelmä.

Vierailija

taitaa kyllä olla britti ja muutenkin aika kaukana roskasta. AP.n viestistä voisi päätellä, että kirjallisuus ei kuitenkaan ole ap:n ominta alaa :-)

Vierailija

Lainaus:

Mun mielestä noloa on se, että hyllyt on täynnä arvostettuja kirjoja, joita ei ole koskaan avattukaan...

.

Huvittaa suorastaan sellaiset tarkkaan harkitut kirjahyllyt, joissa on "sovelias määrä" kirjoja ja ne sitten niitä ns. laatuteoksia. Mielenkiintoisimpia hetkiä ovat ne, kun pääsee uuden ystävän kotiin ja näkee kirjahyllyssä hiirenkorvillekin luettuja kirjoja laidasta laitaan. Osoittaa henkilön olevan monipuolinen ja ennenkaikkea MIELENKIINTOINEN.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat