Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heippa täältäkin pitkästä aikaa!! =)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

On tainnut mennä tovi kun oon viimeks käyny vauva-sivuilla...

Kiva kun KOLOMONENkin on jälleen linjoilla! ..Oli vähän ikävä =)

UFALLE onnea uuteen kotiin!

Joulu oli ja meni ja osa kiireestä sen mukana.

Nyt on taas vähän rauhallisempaa aikaa, paitsi tietty tää normaali kiire, joka kuuluu mun elämään varmaan taas niin kauan kun oon töissä.

Kyllä se välillä rassaa kun tuntuu, että mihinkään ei ehdi kun käy töissä.

Mulla on nyt toukokuun loppuun sopimus, jota jatketaan ehkä kesäkuun 12. jolloin uimahalli menee kiinni kesäks.

Sit oon työttömänä kesän (lomailen ansaitusti) ja mietin uusia kuvioita tai sit jos käy tuuri ja vihdoin saisin sen vakkaripaikan, mitä oon jo kolmesti hakenu..

Mutta siis pääasiaan eli Peetuun;

Meillä kanssa ahkerasti pottaillaan ja pian saadaan varmaan jättää kotona ollessa vaippa pois. Tuttipullo ja tutteli VIELÄKIN meillä käytössä, kun ei tunnu tavis -eikä muutkaan maidot käyvän.

Sanoja tulee paljon ja lauseitakin, mutta vielä ei voi sanoa, että puhuis mitenkään älyttömästi.

Mites muilla tää puhepuoli??

Äidin pikku apulainen häärää joka paikassa mukana ja välillä jos on tekemisen puute niin levittää ja sekottaa tahallaan paikat tai tekee jotain muuta kiellettyä =) =/

Meillä on ollut flunssaa jo pisemmän aikaa ja Peetu on päivät ihan ok, mutta tukossa ja illalla kun menee nukkuun niin alkaa yskiin ja sit tuleekin oksennus.

Oon jo kolmena iltana peräkkäin vaihtanut petivaatteet ja pessyt pojan kun on päästä varpaisiin asti yrjössä.. Nyt on nukkunut jo tunnin ilman yskimistä. ..koputan puuta...

Millanen sänky on käytössä muilla helmillä?

Meillä nukutaan vielä pinniksessä, kun unille meno meinas mennä leikkimiseks tässä ennen joulua ja jättikin kokonaan päiväunet pois kotona ollessaan.

Peetulla oli joulun ja uudenvuoden aikaan 3 viikkoa lomaa hoidosta, kun pidin vähän lomapäiviä ja sattu miehen kanssa hyvin työvuorot, että aina jompikumpi oli kotona.

Nyt ei viikonloppusinkaan nuku kotona päiväunia vaan ainoastaan hoidossa.

..niin ja siis siihen sänkyyn vielä, että ei pysyis millään sängyssä josta pääsis itse pois ja unta saatais ootella varmaan pikkutunneille.

Ens kesänä taitaa sit olla vihdoin meidän häät...! Mikään varma juttu ei vielä oo, mutta pikkuhiljaa suunnitellaan ja mietitään. Ollaan kerrottu vasta mun äidille ja isäpuolelle asiasta ja pidetäänkin ihan viimeseen asti salassa.

Ihan pikkuriikkiset häät luvassa, vaan ihan lähimmät sukulaiset kutsutaan ja sit ehkä rennot "ryyppäjäiset" kotona kavereille myöhemmin.

Huutonetistä oon kattellu vähän pukuja, mutta ihan sellasta prinsessaunelmaa en taida kuitenkaan hommata, vaikka se on pikkutytöstä asti ollu haaveena.

Tosin sillon oli haaveena isot häätkin, nyt sekin on jo vähän muuttunu.

Onkos muuten kellään tietoo, että kun toinen ei kuulu kirkkoon niin vihkiikö sillon pappi ollenkaan.

Muistaakseni mun yhellä tutulla oli sellaset häät, että ne kävi ensin maistraatissa ja sit pappi siunas jossain ne vielä...

Nyt on mentävä laittaan paikat kuntoon ja nukkuun, että jaksaa taas huomenna olla virkkuna töissä ja ilta kotona lasten kanssa.. Mies on Helsingissä pelaamassa pokeria turnauksessa ja ollaan poikien kanssa nelistään kotona perjantaihin asti.

Palailen taas kun ehdin.

mammutti ja Peetu (2v. 2.3)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat