Mitä ajattelisitte miespuolisesta kaverista, joka korostaa puheissaan, ettei aio pettää vaimoaan?

Vierailija

Siis kyse ei ole mistään "alatsä pettään mun kaa" keskustelusta, vaan ihan neutraaleista jutuista, joiden yhteydessä mies tuo tätä juttua esille vähän väliä.

En tiedä, miksi kaverini toitottaa tätä minulle. Kiusallista.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Opiskeluaikoina yksi (mies)kaverini tunnusti kerran pienessä tuiskeessa olevansa minuun "vähän ihastunut", mutta ei kuulemma halunnut silti suhdetta.

Sinänsä tuo oli jo aika outo temppu - pakkoko se on kertoa, jos ei kerran mitään halua. Minä en siis ollut häneen ihastunut ja sanoinkin sen hänelle ihan ystävällisesti.

Muutamaa vuotta myöhemmin tyyppi sitten sanoi kerran: "Kuule xxxx, sä oot tosi kiva ihminen, mutta et sä oo mun tuleva vaimo."

Mitä tuohon nyt voi sanoa? Kiva kun kerroit, en mäkään sua ottais?

Huvittaa ajatella, että tyyppi tunsi kaikki nuo vuodet tarvetta rykäistä totuus pihalle, etten vain kuvittele mitään enempää.

HALOO!

Vierailija

että on jotenkin harhakuva hyväksytystä sosiaalisesta käytöksestä, ei oikein ymmärrä sosiaalista kanssakäymistä.

eli jotenkin omassa päässään ajatellut omituisen ajatusketjun, että "tosi monet pettää -> no minä en petä -> että en petä tekee minusta hyvän ihmisen -> täytyy kertoa kaikille, että en petä -> koska sitten muutekin ymmärtävät miten hieno ihminen olen"

eli jotenkin luulee, että moraaliltaan oikealla käytöksellä, siis käytöksellä , jonka pitäisi olla täysin ilmiselvää kaikille (ei petä), hän olisi jotenkin erityisen hyveellinen.

tai sitten pettää vaimoaan ja on niin tyhmä, että luulee, että paras keino selvitä tästä on yrittää sanoa, että ei petä. eli myös ns. kriisiviestinnän perusteet on hukassa :)

epäilemättä suunnattoan ärsyttävää

Vierailija

toivot, että mies olisi sinuun niin ihastunut, että ei melkein pysty pitämään näppejään erossa sinusta aina kun näätte, ja siksi vahvistaa uskoaan "Mä vaihdoin just talvirenkaat ja mä en sit muuten aio pettää mun vaimoa". Vaikea sanoa, miten asia todellisuudessa on. Itse ainakin pystyisin kaverilta kysymään suoraan, että miksi hoet tuota koko ajan, mutta ehkä ette ole niin läheisiä.

Vierailija

pelkää että sinä olet ihastunut tai saatat ihastua häneen ja yrittää kirkastaa mikä kuvion nimi oikeasti on.

Seuraavan kerran kun alkaa hokea tuota mantraa sano hänelle suoraan että olet täysin samaa mieltä, olette ystäviä ja pysytte ainoastaan ystävinä.

Eiköhän se rauhoita.

Vierailija

Lainaus:

Siis kyse ei ole mistään "alatsä pettään mun kaa" keskustelusta, vaan ihan neutraaleista jutuista, joiden yhteydessä mies tuo tätä juttua esille vähän väliä.

En tiedä, miksi kaverini toitottaa tätä minulle. Kiusallista.

Vierailija

ja hän tietää siitä, eikä oikein tiedä, miten pitäisi reagoida (siis ei hyväksy sitä, mutta ei voi kannella puolisollekaan tms) Sellainen saa helposti ahdistumaan ja ajattelemaan asiaa enemmän kuin muuten olisi normaalia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat