Onko kellään kokemusta Pitopalvelu Huplista??

Vierailija

Jos on niin millaisia?

Kommentit (8)

Vierailija

Kakku oli ilman koristeita, mutta laittoivat meidän omat siihen nätisti.

Meillä oli ainakin pöydät katettu todella kauniisti, tehtiin malliksi itse yksi, ja he laittoivat loput samalla tavalla.

4 ja 5

Vierailija

Oli meidän häissä, ja pelkkää hyvää sanottavaa. Ruoka oli todella hyvää, sitä oli riittävästi, järjestelyt sujuivat hyvin heidän puoleltaan. Lisäksi saimme paljon apua päivän suunnitteluun heiltä. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija

Meillä oli häissä ja oli hyvä. Oltiin tosin kuultu kommentteja myös kakuista ja tehtiin niin, että otettiin heiltä vain suolaiset ja hommattiin itse kakut. Palvelu oli hyvää, ruoka oli hyvää ja kaikki yhteydenpito oli selkeää. Ei siis moitteen sanaa firmasta.

Vierailija

tai läheltä seuraamassa viisiä juhlia joissa Hupli on ollut, eikä mitään huonoa sanottavaa ole. Hinta on ainakin näissä juhlissa ollut paljon edullisempi, kuin mitä kilpailevilla firmoilla.

Vierailija

Taisivat järjestää meille häätarjoilun 12 v. sitten. Ruoka oli hyvää ja se riitti, mutta hääkakku oli just päinvastainen kuin haluttiin, mutta eipä tuo sitten enää sen onnen huuman keskellä haitannut.

Vierailija

on tosiaan edullinen ja se vähän mietityttääkin, että saanko sitä mitä haluan. Ja se vähän arveluttaa kun olen lukenut, että asettelut ym. olivat kovin arkiset... En halua mitään kouluruokalameininkiä=) Osaavatko laittaa näyttävästi tarjoilut esille? Kovasti harmittaa jos tärkeä päivä menee pieleen=( Mutta edullinen hinta kuitenkin houkuttaa=)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat