HELP! Ammattikokki tulossa kylään! Mitä mä tarjoan?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Auttakaa oikeesti! Vieraaksi on tulossa ammattikokki (miehen ystävä) ja minua jännittää, mitä tekisin ruoaksi. Tiedän hänen olevan todella tarkka ruoasta ja esim olen varma, etten osaa kanaa paistaa siten, että hän siitä pitäisi. Paistan kanan aina liian sitkeäksi, ainakin hänen mielestä. Kokemusta tästä on...

Nyt kaivattaisiin idioottivarmaa reseptiä hyvästä ruoasta. En ole mikään taiturikokki, mutten ihan uusavutonkaan. Itsetunto taitaa olla tällä hetkellä suurin ongelma ja se, etten kertakaikkiaan keksi mitään, mitä tarjoaisin. Olisin todella kiitollinen vinkeistänne! Ainoa rajoite on, ettei ruoka saa sisältää äyriäisiä.

:( :(

Kommentit (1)

Vierailija

Ymmärsin, että sinä itse et ole ammattikokki? Miksi sinun pitäisi ilman kokemusta ja koulutusta kilpailla ammattilaisen kanssa? Toisaalta, jos teet todella hyvää ruokaa, niin tämän ammattikokin itsetunto on vaarassa. Hän on sentään opiskellut ja harjoitellut paljon, joten hänelle olisi todella noloa, jos joku "aviisi" yltäisi samaan!!!

Valmista siis aivan tavallista teidän perheen ruokaa. Sellaisia hän ei ainakaan ammatikseen ole kyllästymiseen asti maistellut. Ja mieluusti voisit hieman epäonnistuakin, jotta vieraalla olisi parempi olo omasta ammattitaidostaan.

Vaikea antaa ruokavinkkejä, kun en lainkaan tiedä, minkälainen teema vierailulla on. Onko se vain mukavaa yhdessäoloa, liiketapaaminen, sukulointi vai mitä? Jonkinlainen teema auttaa aina illanistujaisten onnistumisessa. Eli ruoka ja musiikki samasta kulttuurista, kattaus tukee teemaa.

Mutta älä ota asiasta stressiä, sillä sen myötä epäonnistuu kaikkein varmimmin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat