Vaimolleni.

Vierailija

Kirjoitan tänne, koska en pysty sinulle suoraankaan puhumaan. Ainakaan vielä. Ja tiedän, että täällä aikaasi vietät. Toivon että voisin rohkaistua ja puhua kanssasi asiat halki kasvotusten. Mutta ei olemme etääntyneet liikaa. Enkä tiedä onko minulla enää tunteita sinua kohtaan. Olet varmasti huomannut, että KAIKKI välillämme on muuttunut. Olen tavannut naisen. Naisen jonka kanssa olemme samalla aaltopituudella. Naisen jota kohtaan minulla on tunteita. Ihmisen joka ymmärtää minua.

Tiedän, että jos kerron sinulle tunteistani kaikki on ohi! Ja en ole aivan varma haluanko sitä? Tiedän että viet minulta lapset. Lapset jotka ovat minulle kaikki kaikessa ja sinä tiedät sen!

Toivon, että yrittäisit ymmärtää minua jos rohkaistun sinulle tästä kaikesta puhumaan!

Terveisin miehesi, joka ei enää ole sinulle sama kuin ennen!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Arvasin tämän, että naiset täällä alkavat puolustaa vaimoani! Mutta hyvät naiset voisitteko yrittää ymmärtää minunkin tilanteeni? Vaimoni on etääntynyt minusta täysin jo kauan sitten. Henkisesti. Etääntyä voi niin monella tapaa. Vaimoni viettää iltansa koneen ääressä.

Enkä minä ole etsinyt itselleni uutta naista. Tapasin hänet vahingossa. Eikä välillämme ole vielä ollut mitään. Minulla on tunteita ja tiedän, että hänelläkin on. Mutta emme ole edenneet vielä mihinkään.

Minulle on sama mitä ajattelette. Kirjoitin tänne vain saadekseni yhteyden vaimooni! Jollain tapaa toivon, että hän tunnistaisi minut näistä teksteistä ja saisimme asiat selvitettyä.

Mies joka toivoo vielä saavansa vaimoonsa henkisen yhteyden

Vierailija

Kun pelästyin todella. Onneksi ei ole lapsia, joten et voi olla oma mieheni. Mutta jos olisit, en ehkä kestäisi. Haluaisin silti totuuden ja erohan siitä tulisi. Psykiatrin saisit kyllä maksaa! Sitten toivottaisin onnea elämääsi, kaikkea hyvää ja sanoisin että rakastan sinua aina.

Vierailija

Voi olla että teet ihastuksen huumassa hätiköityjä johtopäätöksiä, joita joudut sitten katkerasti katumaan. Selvitä välit ensin oman vaimos kans ennen kuin heittäydyt uuteen suhteeseen.

Vierailija

Lapsia en veisi. Lapset rakastavat häntä paljon ja on ihan ok isä heille.

Aika tasan menisivät meidän vanhempien kesken.

Mutta viestihän on naisen kirjoittama. Ihan hyvä aihe kuitenkin.

Vierailija

Kyllä olen yrittänyt panostaa, tosin en enää viime aikoina. Sinulle tuntuu olevan kaikki kaikessa omat harrastuksesi ja kaverisi. Illat, jos ja kun satumme olemaan yhtäaikaa kotona vietät tietokoneen ääressä!

Varmasti minunkin osaltani olisi ollut parannettavaa! Mutta onko jo myöhäistä? Jos vain uskaltautuisin puhumaan sinulle! Mutta tiedän, ettet kykene keskustelemaan niinkuin aikuiset ihmiset! Suutut ja häivyt jonnekkin rakkaiden ystäviesi luo?! En kestä ajatusta että menettäisin lapsemme!

Terveisin se mies joka ei tiedä tunteistaan

Vierailija

vaimosi pitäisi ymmärtää? että olet valmis luopumaan kaikesta, yhteisestä kodista tulevaisuudesta, perheestä, valmis pettämään avioliittoa solmittaessa annetut lupaukset, jonkun akan takia, jolla ilmeisesti aika löyhä moraali kun varatun miehen kanssa huseeraa..

eikä asioita hoideta näin. avioliitossa on tehtävä kaikkensa, ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. jos kaikki keinot on koitettu eikö suhde toimi sitten vasta on eron paikka. eikä erosta kerrota vaimolla vauvapalstalla.

raukkamainen mies

Vierailija

mahtanut kaikki muuttua välitänne vuosien varrella, ja onko siitä yritetty edes keskustella ja kommunikoida?

entä mitä sinä olet tehnyt asioiden parantamiseksi (muuta kuin etsinyt toisen naisen) ja oletko varma ettei sinun osaltasi olisi ollut mitään paranettavaa viimevuosina?

Vierailija

Mulla mies vaan puun takaa kesken sunnuntailounaan alkoi sepustaa tuota. Kumpikin näistä täysin väärä tapa. Voi haloo!

Joka tapauksessa ap on ainakin täys törppö ja toista naista pitäessään loukannut sekä vaimoaan että lapsiaan. Ja luulenpa ettei tarvitse miettiä haluaako jatkaa vaimon kanssa koska vaimo noista teoista vetää varmasti omat johtopäätökset. Sen, kostaako vaimo lasten kautta viemällä heidät riippuu siitä miten ap ottaa vastuun teoistaan sitten kun ne paljastuvat. Tosin riippuu vaimon luonteestakin.

Että en pitäis ihan fiktiona aloitusta, vaikka provona täällä huudellaan. Meillä meni irl eroon, koska minä olin puoleltani yrittänyt liittoa huoltaa loppuun asti ja ihmetellyt (toisen naisen luo) etääntyvää miestä.

Ja tohon sitaattiin: näin määkin ajattelin ennen sitä kohtalokasta sunnuntailounasta. Ei ihanat lapset pelasta avioliittoa eikä näemmä edes se että luottaa täysin mieheensä. Putoaapahan vaan sitten vähän korkeammalta ja kovaa KUN viimein putoaa.

Lainaus:

No toihan voi kuka vaan. Kaikki panikoi? mä ainakin luotan mieheeni täysin. Meillä on kolme ihanaa lasta ja syvä suhde, joten mä en ainakaan panikoi.

On vaan tyhmää kirjoittaa tänne.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat