Jännittää, huomenna työhaastatteluun..

Vierailija

Useassa haastattelussa olen jo käynyt, mutta nyt on mies haastattelijana ja hermostuttaa niin vietävästi. En osaa miesten haastateltavana olla rentona, varmaan siksi kun mielestäni miehet haastattelevat hieman erilailla kuin naiset, naiset enemmänkin juttelevat, miesten kanssa tuntuu kuin olisi kolmannen asteen kuulustelussa..

Kommentit (5)

Vierailija

Miehet esittävät usein selkeitä kysymyksiä, joihin sitten vaan vastaa. Sellainen rupattelu on ärsyttävää, kun on kuitenkin rajallinen aika ja haluasi saada kaikki keskeiset asiat käytyä läpi puolin ja toisin.

Vierailija

ja läskiksi meni nimenomaan jännityksen takia, paljon tärkeitä asioita jäi sanomatta ja jotain kun sanoin niin puhuin ihan puuta heinää, normaalisti rennompana osaan kyllä puhua puolestani melko hyvin, mutta nyt ei tullut mistään mitään. Kaksi miestä oli haastattelijoina, ihan mukavan tuntuisia, mutta jännityksen takia mietin liikaa sanomisiani ja sitten tuli sanottua vääriä asioita ja liian suppeasti. Mahiksia ois ollut tuohon paikkaan jos olisin vaan ollut rennompi, että harmittaa.. Huomenna tai maanantaina ilmoittavat kenet ovat valinneet tehtävään, olen lähes varma ettei ainakaan minua.. Voi video!

Vierailija

mä ainakin olin vasta kolmen miehen haastateltavana ja mulla oli hauskaa, tosi fiksuja ja huumorintajuisia tyyppejä, ja työtä sain... mut homma ei oo ihan sitä mitä oikeesti haluaisin ja mua tympäsee lähtä istuun ja tekeen sitä duunia

Vierailija

työhaastattelussa ja mokasin väsymystäni; koululainen ei edellisenä iltana nukahtanut jostain syytä ja valvotti pitkälle aamuyöhön. Sen jälkeen on kyllä nukkunut kuin tukki.

Vierailija

Muista että haastattelutilanne on yleensä jännittävä myös haastattelijalle (ellei nyt ihan työkseen vaan haastattele). Tämän muistaminen yleensä helpottaa. :)

t. rekrytoija

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat