Montako ultraa kuuluu?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Montako maksutonta ultraa kuuluu Tampereen seudulla? Voiko ensimmäisestä ultrasta jo saada kuvia? Onko tietoa uudesta käytännöstä joka astuu voimaan 2.2.2009 eli verikoe ja ultra?? Näin sanottiin neuvolasta...Eikö verikokeita oteta automaattisesti? Onko tietoa mikä tämä uusi systeemi on? Kromosomitutkimus?? Ihan mielettömän iso kiitos jos joku jaksaa vaivautua vastaamaan

T:ensikertaa raskaana ja kaikki uutta ja outoa.... : ?:| ?:|

Kommentit (3)

Vierailija

jos ei ole mitään syytä tarkempaan seurantaan (itse kävin edellisessä raskaudessa varmaan yli 20 kertaa ultrassa äitiyspolilla osastolla maatessani) Tällä kertaa olen ollut ultrassa "vain" 6 kertaa... ja kun kuuluvat neuvolassa/äitiyspolilla tehtävään seurantaan niin eivät ole maksullisia.

Noista verikokeista vain sen verran, että niihin seulontoihin osallistuminenhan on vapaaehtoista - itse en yhdessäkään raskaudessa ole niihin osallistunut, päätös noista on aina oma... Ne verikokeet, joilla selvitetään mahdolliset rh-vasta-aineet, veriryhmä ja sukupuolitaudeista mm. HIV sen sijaan otetaan kaikilta...

Katjalah&nelonen rv36+4

Vierailija

2 ultraa kuuluu eli np-ultra n. rv 12 ja sitten rakenneultra n. rv 20 paikkeilla. Mä sain tuosta ekasta ultrasta hienoja kuvia, toisesta en yhtään. Mä en valitettavasti tiedä tuosta verikoe + ultrasta, mulla ei sellaista ainakaan ollut. Muita näitä pakollisia verikokeita kyllä otettiin, jossa katsotaan mm. veriryhmätyypitys, HIV ja Hepatiitti B. Toivottavasti tästä oli jotain apua! Ja onnea odotukseen!

T.Lumikide 25+1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat