Taidan olla ainut joka on viel hereillä.

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

vaikka tod, näk. nukkuu noin 6-8 tuntia jo!=) mutta kun ei ole koko päivänä koneelle kerennyt, heräsin klo:12, imetin, pitkä vaunulenkki, imuroin, imetin (kestää aina noin kaikkinensa 1-1,5 tuntia), pesin pyykkiä, laitoin keittiöön kapan, laitoin ruokaa, imetin taas, pesin lattiat.. siinähän tämä päivä tulikin..

Vierailija

vähemmän vai? Minä olen töissä, mutta on rauhallista, päivystän vain puhelinta, niin on mukava rentoutua lukemalla näitä hauskoja juttuja.

Vierailija

aika täällä englannissa,

mutta nyt jo siis sen verran täälläkin että toivottelen hyvät yöt ja painun yöpuulle jotta jaksaa taas aamulla nousta laittamaan aamupalaa, lapsia kouluun ja sitä rataa ;)

öitä, ja mukavaa työvuoroa!

Vierailija

Tässä 5 uudelleen.

Kohta menen nukkumaan mutta kun luin siitä kaksiviikoisesta vauvasta, valvoisin mielelläni itsekin pienen nyytin kanssa. Ei ole enää niin pieniä, just laitoin valvoessani isolle pojalle sähköpostia Thaimaaseen...

Lapset kasvavat pian, vaikka ei sitä osaa ajatella alkuvuosina. Koulun aloitus tuntuu pitkältä ajalta, kun lapsi on leikki-ikäinen. Yks' kaks' huomaa että parin vuoden päästä lapsi aloittaa koulun.

Vauvoja on ollut jo kuusi, ihania muistoja...

Vierailija

Asun Etelä-Amerikassa ja kello on nyt 11 illalla. Vauva on ollut nukkumassa jo pari tuntia ja kohta menen perässä. Ihmetyttää, että olin virkeämpi vauvan nukkuessa huonosti yönsä, mutta nyt kun yöt ovat suht sujuvia, olenkin tooosi väsynyt ja kuin puulla päähän lyöty tähän aikaan illasta.

Öitä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat