Rv 32 ja menkkamaiset

Vierailija

.

Kommentit (6)

Vierailija

Muuten arvot olivat normaalit, paitsi joku maksa arvo oli koholla mikä johtuu sapesta. Ei osannut sairaanhoitaja selittää mistä moinen johtuu.. Antoi vaan soittoajan lääkärille ensi viikon tiistaiksi!!!! Alaselän jomotus vaan jatkuu ja tullut tänään muutama tuntuva supistus.... Pelkään mennä nukkumaan jos herään yöllä supisteluun.... Pikkuinen on kovasti pyörinyt mahassa tänään, mutta huomasin ettei yhtä "jäntevästi" kuin muina iltoina.. Lääkäri muutenkin oli tosi välinpitämätön ja tuntui kuin olisi ollut vihainen siitä kun sinne menin- en jaksa selittää koko tilannetta, mutta paska maku jäi, mun olisi itse pitänyt tietää mikä mua vaivaa, sairaslomaakin ihan hävetti pyytää kun ei sitä olisi ollut kirjoittamassa.

Vierailija

oli tuota pientä särkyä aina viikosta 31 ja lapsi syntyi 39+3.... johtui kait siitä että alkoi vain yksinkertasesti painamaan alaspäin! Käy ihmeessä näytillä niin selviää samalla myös mahdolliset tulehdukset ja loppuu arvailut. Lääkityksellä ja levolla voidaan siirtää mahdollisesti tuota syntymää, ainakin minulla alkoi selkeät supistukset esikoisen kanssa viikolla 25 ja hän syntyi sitten 36 viikolla. Sairaalasta pääsimme kotiin 4 pv. päästä. (kivut kakkosen kanssa)

Onnea odotukseen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat