vkoja nyt 17 ja vauvan liikkeet ei ole tuntuneet enää viikkoon!!!=(

Vierailija

olen menossa neuvolaan tarkistukselle, mieli on ihan sekaisin. On aavistus ettei kaikki ole kunnossa.

Kommentit (13)

Vierailija

Lainaus:

Aikuisten oikeesti, mammat on idiootteja!

Minäkin esikoista odottaessani säikähdin kun en tuntenut pariin päivään liikkeitä ja olin jo soittamassa neuvolaan, niin aloin taas niitä tuntea. Mistä sitä koskaan tietää jos oikeasti onkin jotain vialla. Jos itseä vaan joku mietityttää niin parempi on soittaa/käydä tarkistuttaan tilanne kuin miettiä asiaa kotona ja panikoitua. Ihan mielenrauhan kannalta. Joten et nyt rupeais kaikkia idiootiksi haukkumaan, kuvaa vaan enemmän sua itteäs...

Vierailija

Ja asia oli tullut ilmi kun hän oli lakannut tuntemasta liikkeitä.

Minusta huoli on aiheellinen, vaikka monesti noilla viikoilla turhaa.

Onkos AP linjoilla??? Mitä sanoivat? onko kaikki hyvin????

Vierailija

Lainaus:

Ja asia oli tullut ilmi kun hän oli lakannut tuntemasta liikkeitä.

Minusta huoli on aiheellinen, vaikka monesti noilla viikoilla turhaa.

Onkos AP linjoilla??? Mitä sanoivat? onko kaikki hyvin????

Vierailija

Lainaus:

Miksi epäilet, että odottavat naiset luulevat ilmavaivoja sikiön liikkeiksi? Kyllä minä tiesin mitkä oli kaasua ja mitkä sikiön liikkeitä. Varsinkin kun (väittäisin, että kaikilla ihmisillä) ennen raskautta jo muodostuu normaalisti kaasua mutta sikiön liikkeitä en ollut voinut tuntea aikaisemmin. Ja eron muuten tunsi selvästi, siis mikä oli kaasua ja mikä sikiön liikettä.

Taidat itse olla melkoisen idiootti vaikka onkin neljäs tulossa.

ennekuin liikket on kunnolla tunnistettavissa, mutta ei siinä mitään jos luulee kaikkia alkuraskauden mylleryksiä liikkeiksi. Itseännehän te petätte, ette muita!

Vierailija

Lainaus:

Kyllä musta vaan on melkoisen idioottia luulla joka ilmavaivaa vauvan liikkeeksi

Vai tarkoittaaks tää nyt sitä että mun vaavi on heittänyt kuperkeikkaa vatsassa jo rv 5?

t: rv 11+, neljäs tulossa

Miksi epäilet, että odottavat naiset luulevat ilmavaivoja sikiön liikkeiksi? Kyllä minä tiesin mitkä oli kaasua ja mitkä sikiön liikkeitä. Varsinkin kun (väittäisin, että kaikilla ihmisillä) ennen raskautta jo muodostuu normaalisti kaasua mutta sikiön liikkeitä en ollut voinut tuntea aikaisemmin. Ja eron muuten tunsi selvästi, siis mikä oli kaasua ja mikä sikiön liikettä.

Taidat itse olla melkoisen idiootti vaikka onkin neljäs tulossa.

Vierailija

ne tunnu muutenkaan kunnolla vielä tuossa vaiheessa. Kyllä vauveli varmaan kunnossa on. Itsellä vauva oli koko raskauden ajan välillä jonku päivän aika hiljakseen ja välillä potki kovastikin. Ei kannata turhaa hermoilla, soita neuvolaan ja kysy saisitko tulla käymään, niin vois kuunnella sydänäänet

Vierailija

ja ne lakkasivat tuntumasta noin vkolla 18. seuraavan kerran tunsin liikkeet vasta vkolla 22. ja kyse oli kolmannesta raskaudesta. sikiön asento oli sellainen ettei liikkeitä tuntunut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat