Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tampereella ei enää järjestetä synnytysvalmennusta!

Vierailija

Olisin niin kivannut sitä!Odotan esikoistani ja nyt joudun lukemaan netistä kivunlievityksistä,ponnistusasennoista,mitä mukaan sairaalaan jne jen jen.persiistä!

Kommentit (10)

Vierailija

lähinnä sitä että "ÄLKÄÄ TULKO LIIAN AIKAISIN SAIRAALAAN ja sitten että TÄHÄN OVEN ETEEN EI SAA PARKKEERATA JA TUOLLA ONMAKSULLINEN PAKRKIALUE ja että tästä ja tästä ovesta sitten sisään".

et menetä kyllä mitään.

Vierailija

Itse oon ainakin menossa helmikuun alussa synnytysvalmennukseen, Taysiin. Ja esikoista odotan minäkin. Ohjeena oli vaan tutustua etukäteen siihen, mitä Pshp:n nettisivuilla kerrotaan Taysissa synnyttämisestä.

Synnytysvalmennus varataan 25. raskausviikon tienoilla ite synnärille soittamalla. Sun neuvolantädin pitäs kertoa sulle tästä kyllä.

Vierailija

että pääsi tutustumaan etukäteen sijaintiin ja muuhun käytäntöön. Tosi harmittavaa, että päättivät luopua siitä. Kohta pitää varmaan synnyttääkin kotona web-kameran edessä :(

Vierailija

kävimme taysin synnytsvalmennuksen reilu vuosi sitten. olimme noin 30 hlö ryhmässä. hoitaja puhui 2,5 tuntia. sen jälkeen oli mahdollisuus kysymyksiin. kukaan ei uskaltanut kysyä isossa ryhmässä henkilökohtaisia asioita. moniin asioihin voi paremmin tutustua omassa rauhassa netistä. valmennuksessa kalvot käytiin todella nopeasti läpi. neuvolassa tiedetään samat asiat aivan yhtä hyvin.

miehille voin kertoa omasta kokemuksesta, että älä kurki alapäähän vaan ole lähellä vaimoasi!

Vierailija

Lainaus:

lähinnä sitä että "ÄLKÄÄ TULKO LIIAN AIKAISIN SAIRAALAAN ja sitten että TÄHÄN OVEN ETEEN EI SAA PARKKEERATA JA TUOLLA ONMAKSULLINEN PAKRKIALUE ja että tästä ja tästä ovesta sitten sisään".

et menetä kyllä mitään.

Ainakin vielä viime kuussa kerrottiin ponnistusasennoista ja kivunlievityksestä. Jälkimmäisestä melko paljonkin, ainakin suhteessa siihen mitä muutamassa tunnissa ehtii.

Valmennukset tosiaan loppuvat noin helmikuun puolivälissä, joten helmikuun alussa menevät vielä ehtivät.

Vierailija

että niitä järjestetään helmikuulle asti vielä,enää ei voi ilmoittautua,ja uusi ryhmiä ei järjestetä!:( tosiaan sekin että mihin sitä mennään sitten,miten toimitaan. meistä kumpikaan ikinä käyny synnärillä ja minä itse en edes koko tayssissa kun en ole asunut täällä kuin reilu 2v.ei ole ollut tarvetta

Uusimmat

Suosituimmat