Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä tunsit eläväsi elämäsi parasta aikaa

Vierailija

ja miksi?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

sain oman asunnon (vuokra) ja esikoiseni syntyi, vierelläni turvallinen elämänkumpani, välit vanhempiini hyvät!!!

30- vuotiaana olen yrityksen tj asunun omistusasunnossa, vierelläni turvallinen elämänkumpani, vanhemmat poissa lapsia tullut muutama lisää..

Niin erilaista kuin 10 vuotta sitten mutta ihanaa, en tiedä kumman valitsen jos saisi vain valita yhden? Molempiin elämänjaksoihin mahtuu niin paljon hyvää, siihenhän se meidän "historia" perustuukin.

Vierailija

Taaksejääneestä elämästä hienoa aikaa olivat ikävuodet 23-25. Opiskelut oli opiskeltu, hyvä työpaikka, hyvät tulot, hyvä mies ja kiva asunto, terveys ok ja mielenkiintoisia harrastuksia.

Sen jälkeen tulivat lapset, asuntolaina, työttömyys ja sairastelut, harrastukset menivät ja rahasta on aina puute. Mutta on tässäkin elämässä puolensa (mm. ne lapset, oma koti ja se että parisuhde on vielä kunnossa).

Vierailija

tuolloin elin vielä villiä ja vapaata elämää. sillon oli hauskaa eikä huolia murheita. silloin ei ollu masennusta ja osasin ottaa irti hetkestä kaiken. nytkyää tuntuu että joku on tökänny persiistä haravan varren ja on niin jäykkä vakava ja tylsä...

Vierailija

30 v. yksi ero takana joka opetti ja kehitti ihmisenä paljon.

lapsia kertynyt 2, ja molemmat nyt sen ikäisiä että omatoimisia (10 ja 6 v), ihana mies elämässä, loistava työ jne.

Vierailija

Silloin oli kolme pientä lasta ja parisuhde moitteettomassa kunnossa. Nyt ikää 30 ja edelleen olen ihan onnellinen, mutta tuo huippukohta oli siis pari vuotta sitten.

Vierailija

32-vuotiaana ja toivottavasti vielä ainakin 20 vuotta. Nyt mulla on hyvä mies ja 3 kk vauva ja hyvä asunto. Olen tyytyväinen ja tasapainoinen, ystävyyssuhteet on vakiintuneita elämässä on merkitystä. Nuorempana olin epävarma ja ailahtelevainen, masennuin helpommin ja sinkkuna oleminen oli henkisesti kuluttavaa, yksinäisyys ja jatkuva baarissa notkuminen oli raskasta.

Vierailija

oli jotenkin rentoa ja huoletonta aikaa, opiskelin, tein extratöitä ja istuin ystävien kanssa baarissa kaikki illat. Toisaalta nytkin elämäni pienen lapsen kanssa kotona on ihanaa, mutta täysin eritavalla ihanaa.

En silti varsinaisesti haikaile noihin aikoihin takaisin, sillä aika on jo kullannut muistot.

Vierailija

olin mahtavassa koulussa kivojen ihmisten kanssa, sai mennä valmiiseen pöytään syömään jne, se oli huoletonta ja mukavaa aikaa. mutta nyt 28vuotiaana koen olevani onnellisin. maailman ihanin mies, 2 ihanaa lasta, rakas itsetehty uusi koti.

Vierailija

Olin työurani huipulla ja vastarakastunut, enkä vielä tiennyt mitään psykopaatetista. Minulla oli myös paljon ystäviä ja mieluisia harrastuksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat