Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ehdi koskaan arkena tehdä kotona yhtään mitään

Vierailija

Taas koko viikko on mennyt niin, että pääsemme lapsen kanssa kotiin klo 19 ja aamulla lähdemme klo 8.

Ei jää aikaa tehdä kotihommia ja viikonloput olemme poikaystäväni luona. Kotona ei ehdi käydä kuin vaatteet vaihtamassa ja postit lukemassa.

Kämppä ollut kaaoksessa jo vuoden

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Harrastukset (lapsen ja mun) vie kaiken ajan... Kotona käydään nukkumassa. Onneksi meillä käy siivooja, joten kämppä on aina siisti. Eipä se tietysti nukkuessa hirveesti sotkeennukaan :)

Vierailija

Lainaus:

elämää. Äitiänä en pysty pätemään, muissa asioissa kyllä.

Ja kauhulla odotan elokuuta kun toinen lapsi syntyy. Olenkohan kahdessa viikossa suljetulla osastolla kun minussa roikkuu kiinni tissitakiainen ja toinen takiainen roikkuu lahkeessa. Eikä lasten isä ehdi viikolla edes käymään meillä.

Miks on pitänyt lapsia tehdä?! Kahdessa viikossa hajoilet pieneen vauvaan, "tissitakiaiseen"!!? Hän ei ole lapseksesi pyytänyt syntyä!

Vierailija

ja kun sunnuntaina kotiudumme, en jaksa purkaa kasseja, otan vaan pyykit pesuun niin perjantaina on helppo lisätä kassiin vaan puhtaat vaatteet. Jatkuvasti kassit lojuu lattioilla ja monta telineellistä pyykkiä kuivuu sekasotkun keskellä.

En kyllä siivoaisi siltikään vaikka olisimme kotona. Lapsen isä ei ole myöskään arki-iltoina koskaan kotona eli hällekään ei voi lapsia lykätä jotta saisin siivottua.

Vierailija

Lainaus:

Harrastukset (lapsen ja mun) vie kaiken ajan... Kotona käydään nukkumassa. Onneksi meillä käy siivooja, joten kämppä on aina siisti. Eipä se tietysti nukkuessa hirveesti sotkeennukaan :)

Jotkut harrastukset vie kaiken ajan! Kyllä elämässä pitää olla muutakin kuin virikettä!!!

Vierailija

Mä olen aina ihmetellyt (toisaalta kunnioittanut, niitä jotka haluaa tehdä luottamustehtäviä varsinkin pienten lasten kanssa. Meillä ollaan tasan tarkkaan illat kotona sitten kun olen takaisin töissä, sillä jos työpäivän jälkeen on vielä luottamustoimet, niin koska ollaan lasten kanssa?

Vierailija

omakotitalolähiöistänne. On myös olemassa ihmisiä, joilla on sekä lapsia että elämää kotipihan ulkopuolellakin. Tulisin hulluksi jos poistuisin kotia pelkästään seurakunnan perhekerhoon tai lastenneuvolaan.

Ihme tynnyrissä kasvanutta ja elävää porukkaa täällä.

Pitää varmaa ostaa ne siivouspalvelut kotiimme joltakin ulkopuoliselta.

Ja tuleehan sitä palvelua sossunkin puolesta syksylllä kun tiedän taatusti sairastuvani synnytyksen jälkeiseen masennukseen kun en pääse enää kotoa mihinkään. Syksyllä meillä saattaa olla jopa siistiä kun sossu maksaa siivoojat

Vierailija

Lainaus:

eikä meidän elämä ole niin kiireistä ettei ehdittäis siivota. ei meillä kyllä aikuiset nukukaan 9 tuntia.

Mikä ihmeen meriitti se on, että ei nuku yhtä paljon kuin toiset?? Ihmisten unentarve on erilainen. Pitäisikö sinuakin ruveta arvostelemaan, kun et (todennäköisesti) nuku vain 3-4 tuntia kuten Osama Bin Laden? Kaikella sitä pitääkin päästä pätemään, kun ei ole oikeita ansioita mistään.

Vierailija

Mulla ei kyllä oo mitään harrastuksia. Mutta vauva haluaa olla sylissä ja seurustella kun se on hereillä ja mie haluan maata sohvalla ja lukea kirjoja tai surffailla netissä kujn vauva nukkuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat