Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen todella ahdistunut parisuhteessani

Vierailija

Enkä tiedä, miten päästä tästä eteenpäin. Haluaisin lapsen, mutta mieheni työ on kovin haastavaa ja hän joutuu paljon reissaamaan sekä olemaan iltoja/öitä edustamassa. En siis haluaisi hoitaa lasta yksinkään. Minulla on jo yksi lapsi, jonka olen melko itsekseni hoitanut ja kasvattanut, joten tiedän, miten rankkaa se on. Silti vaan vauvakuume on hiipinyt mieleen ja nyt olen ihan onneton, kun en tiedä, mitä tehdä. Mietin sitäkin, eroaisinko miehestä, jonka kanssa en ehkä voikaan perustaa perhettä. Vai unohdanko vauvahaaveet lopullisesti. Ikääkin mulla on jo kohta 35, joten hirveesti en voi enää odotella. Ahdistavaa...

Kommentit (6)

Vierailija

Näinä levottomina aikoina ei ole mitään takeita siitä että miehesi työ jatkuu samanlaisena tulevaisuudessakin. Jos haluat lapsen niin tee se.

Vierailija

Hänellä vaan ei olis hirveesti aikaa osallistua sen lapsen hoitamiseen, vaan se jäisi aika pitkälti mulle. Mä kuitenkin haaveilen siitä, että mun ei tarviis yksin hoitaa lasta ja se on tässä se ongelma.

ap

Vierailija

Kun sulla on se potentiaalinen siittäjä kotona. Jos tosissaan haluat lapsen, ja oot varma ettet saa miestä puhuttua ympäri, jätä ehkäisy pois ja sano miehelle että tuli vahinko. Sano sitä että haluat pitää lapset ja hoidat sen kokonaan miestä rasittamatta jos mies vaan suostuu. Sitte hoidat lapset yksin, annat miehen nukkua yöt ja vaihat iote kakkavaipat. ettei miehen tarvi katkeroitua. Vauva on pieni vain hetken, kyllä se siitä. Kyllä se mieskin sitte kuitenkin tykkää siitä lapsesta kun se raskas vauva aika on ohi. Ei kannata jättää lasta haaveeksi jos tosiaan haluat sen eikä tuhlata aikaa haaveiluun. Sitten et koskaan paljasta miehelle että vaihnko ei ollutkaan vahinko.

Vierailija

se voisi auttaa. Kerrot mitä haluat ja mitä se mieheltä vaatisi, ehkä joustoa työstä. Jos ei mies ole valmis antamaan aikaa kasvavalle perheelle, onko se sitten sinun miehesi?? Tai sitten sinun on luovuttava unelmastasi. Elämä on valintojen tekemistä...

Uusimmat

Suosituimmat