Tervehdys kaikille yököille!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moikka,

Jälleen yksi yökyöpeli ilmoittautuu mukaan...

Meillä kaksi ihanaa tyttöä 6-vee ja kohta 5 kk.

Esikoinen on aina nukkunut kuin tukki, mutta tämä toinen tapaus onkin jotain aivan muuta....

Alku meni nytkin hienosti, mutta tuossa 3,5 kk:n iässä alkoi heräily, joka aina vain jatkuu ja jatkuu yö toisensa jälkeen..."Sirkuksen" esitykset ovat tunnin välein. Ei mitään huutoa, vaan hyväntuulista jumppailua ja kiljuntaa, tutin kun antaa rauhoittuu onneksi yleensä, mutta herää taas kohta tunnin päästä. On meillä hyvinä öinä nukuttu kaksikin tuntia putkeen! Yöllä en enää syötä, olivat neuvolassa sitä mieltä että kun saa soseita kaksi kertaa päivässä ei nälkäänsä herää. Ja tästä olen oikeastaan samaa mieltä, jos annoin rintaa leikki vain...

Itse olen yrittänyt välillä nukkua eri huoneessa korvatulppien avulla. Mutta mitä vielä, nyt omakin unirytmini on sekoittunut ja herään silti koko ajan tunnin välein, ei kiva. Toivottavasti saan omat uneni takaisin,jotta voin levätä tarpeeksi edes joku yö kun siihen on mahdollisuus. Tunnin pätkät eivät oikein virkistä...

En sitten tiedä pitäisikö tuosta tutista luopua, jos heräily johtuu siitä, ihan vielä en kyllä olisi valmis, sekun pelastaa monesta tilanteesta...

Voimia teille kaikille, täältä sumuverhon takaa (siltä musta päivisin tuntuu...)

Terkuin

Peppi Pitkätossu

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat