Nyt mulla taitaa olla jo voimaa päästää "mun mies" menemään :(

Vierailija

Ehkä muistatkin mua

Etkä voi uskoutua:

Kirjoittaa meistä nyt, kun

sun nykyinen on vihainen

eikä yhtään mua siedä.

Uniharhoissa nään sua,

niitä ei voi multa viedä.

Monta kertaa näin käy:

Kaikki päälle ei näy.

Suutuit, kun et päässyt mun

suljettuihin huoneisiin,

tahdoit tietää, miksi aina

puuttui vielä palanen,

miksi harhailin ja väistin.

Voi, jos itsekin tietäisin.

Vaikka kaikki saa unohtua,

kiitos siitä, kun liiankin kauan jaksoit mua.

Huolit hulluuttas puolikkaan,

enempää en oo osannut koskaan antaakaan

Yhtä pyytää jos saan

vaikka niin ei oiskaan:

Väitä, että oon ainutkertainen

niin, että uskon sen,

toiset ei oo yhtä paljon.

Kukaan ei voi ylittää,

pakko jonkun silti välttää.

Kiitos, kun koetit ymmärtää.

Tiesin, siihen et pystyisi edes sinäkään.

Jos joskus liikaa muistankin,

juon vielä yhden, niin muistan taas

paljon huonommin.

Kiitos, kun huolit puolikkaan,

enempää en oo osannut koskaan antaakaan.

Ehkä muistatkin mua.

Kommentit (11)

Vierailija

Itke surusi yksin ja kärsi, mutta älä anna sille tunnetta, että riudut hänen takiaan. Hänhän tuntuu vain nauttivan siitä. Hulluksi tulet, jos annat tuon jatkua.

Vierailija

oon nyt sen 2kk itkenyt ja ikävöinyt, antanut aikaa ja tilaa, ja mies on vaan etääntynyt ja etääntynyt, mitä enemmän mä annan sille tilaa sitä kauemmas se menee, sillä on uusi nainen jo, sanoo ettei ole vakavaa ja haluaa olla mun kanssa, ottaa vaan tilaa nyt,

no, mulle selvisi tässä alkuviikosta muutama kauhea fakta heistä, en saanut vihantunnetta silti päälle, mutta tajusin sen mitä mulle on täälläkin toitotettu, että mä annan kohdella itseäni näin ja meno vaan pahenee,

nyt taidan olla valmis lopettamaan tän leikin omalta osaltani,

en ole nyt 2 päivään ottanut mieheen yhteyttä, hän on laittanut pari tekstaria että rakastaa ja soitti kännissä toissapäivänä että kulta-rakas, eihän mikään ole vialla, ethän ole jättämässä mua..Sanoin että kyllä sä varmaan tietäisit jos jokin olisi pielessä, jos ei ole mitään niin ei ole (mä olin jo saanut tietää niitä isoja juttuja mitä mies on tehnyt ja valehdellut mulle jo pidempään). Hän oli hiljaa ja tunnin päästä tuli viesti "rakastan sinua!". En vastannut mitään.

Nyt luulen siis että mulla on voimaa jättää hänet, en aio ottaa yhteyttä, mutta seuraavski kun näemme hänen aloitteestaan sanon sen hänelle.

Aion sanoa että annoin hänelle tilaa ja "hyväksyin" toisen naisen, kunnes sain tietää muutamia faktoja heistä ja heidän tulevaisuuden suunnitelmistaan ja menneestä jota on jatkunut kauemmin ja pahemmin kuin tiesin, en ala erittelemään niitä asioita miehelle, kaikkea en voi edes tietää ja se mitä tiedän nyt on niin kipeää etten halua sanoiksi pukea edes hänen edessään.

Aion sanoa että toivon yhä että me voidaan olla joskus kavereita (sanoin maanantaina hänelle näin ja mies sanoi ettei se tule koskaan riittämään hänelle), mutta jos tämä valehtelu ja mun ala-arvoinen kohtelu jatkuu niin mä katkeroidin eikä me voida olla edes kavereita, mikä olisi sääli koska meillä on pitkähkö menneisyys takana yhdessä ja muitakin "syitä" olla kavereita,

tää uusi nainen ilmeisesti luulee että mies katkaisi vuodenvaihteessa välit muhun lopullisesti, se selittää pikaiset soitot ja harventuneet tekstarit ja salamyhkäiset kyläilyt kerta viikkoon jne...Aion sanoa myös tästä, että en ala olemaan mikään ns salakaveri/rakas, jos ei voi naiselle kertoa että meillä on kaveruus jäljellä, niin ei sitten aki ole edes sitä kaveruutta.

Sellainen asia mitä jään kaipaamaan on seksi, heh, pinnallinen ajatus tällä hetkellä, mutta luulen että se tulee jättämään ison loven mun elämään, ja varmasti kyllä myös miehen, meidän seksielämämme on ollut sanotaanko hmm, erikoista ;) eikä kovin moni varmaan ihan heti jaa näitä juttuja vaikka perusseksiä varmasti tulen saamaan minäkin vielä...

Vielä viime viikolla itkin ja kaipasin miestä takaisin, itkin menetettyä elämää, mutta nyt kun hän on valehdellut mulle näin paljon, ottanut toisen naisen (sen olisin pelkälleen voinut kai sulattaakin), harrastaa seksiä toisen kanssa, ostelee hänelle koruja jne, vie matkalle (sain kuulla lentovarauksesta), jättää mut yksin vaikka pyydän itkien ja kituen käymään, ei vastaa mun puheluihin, viettää kaikki yönsä toisen vieressä, VALEHTELEE MULLE JOKA HELVETIN PUHELUSSA MIKSEI MUKA PÄÄSE KÄYMÄÄN.

Ei tää suhde tällä valehtelulla enää voi elpyä, ja pian käy niinkin että en voi olla edes miehen kaveri kun alan katkeroitumaan noista valheista.

Kysyin maanantaina mieheltä miksei hän vaan voi jättää mua, päästää, sanoi että ei halua ja hän uskoo että me palaamme vielä yhteen ja hän rakastaa mua. Jep.

No, mä rakastan häntä ja päästän hänet nyt sitten, vaikeinta mitä olen joutunut päättämään, mutta en mä voi väkisinkään hänessä roikkua koska ei hän sillä palaa, toivon että hänellä tulee mua ikävä ja hän palaa luokseni vielä, mutta sen on tultava miehestä itsestään, ja toivon että silloin olen tarpeeksi vahva ja henkisesti erossa hänestä, että voin jatkaa kaverina, etten enää sorru itkemään ja kaipaamaan hänen syliinsä.

Vierailija

Olin muutama vuosi sitten tekemisissä yhden miehen kanssa, joka käyttäytyi juuri noin. Erosi yhdestä, mutta sanoi, että rakastaa ja on vain hänen kanssaan seksiä ja kaikki palaa vielä ja he kuuluvat yhteen. Silti oli, lähes asui toisen kanssa, jolle sanoi, ettei yhteyttä tähän yhteen, rakastaa vain tätä toista ja seksi ainutlaatuista. Pyöritti näitä kahta aivan miten halusi, selvät faktat sai ihan palturiksi, sai molemmat naiset ihan hulluuden partaalle. Kun ne vihdoin päästivät irti, on jatkanut samaa aika monen kanssa, viimeisin taitaa olla yksi puolijulkimo, ja sen suhteen alkutaipaletta puitiin viihdeuutisia myöten.

Se mies haluaa pelata varman päälle, haluaa, että saa valita, häntä ei jätetä, vaan hänellä on oltava paikka kummankin kanssa.

Vierailija

mutta se on ikävä sitä elämää ja miestä mikä mulla oli vielä tuossa vuosi sitten, sen jälkeen ollaan riidelty ja rikottu meitä molemmat liikaa, tiedän ettei se suhde sieltä enää palaa, ei se mies ole sama,

näiden tän talvisten ja viime syksyisten valheiden ja petosten puitteissa mies on muuttunut ja kaikki on muuttunut, hän ei ole enää se sama enkä juuri nyt edes haluaisi häntä vaikka hän takaisin tulisikin, hän on erilainen, juo ja tekee muutenkin juttuja joita en halua elämääni, haluaisin vaan että kaikki olisi niinkuin ennen,

mutta koska se on mahdotonta, näen sen kyllä, on mun päästettävä hänet, jospa hänelläkin olisi sitten parempi olla uuden naisensa kanssa, kun ei tarvitse ainakaan valehdella sekä hänelle että minulle.

Vierailija

meillä meni niin huonosti niin pitkään, koko syksy tapeltiin todella rajusti, halusi rauhaa ja normaalia elämää

tai ehkä hän otti sen uuden koska ihastui ja rakastui, ja syyttää vaan meidän riitoja, olisi voinut kyllä vaihtaa muutenkin jos löysi kerta paremman, en tiedä enkä tahdokaan tietää kummin on.

Viime yönä näin unta että mä huusin miehelle kaikki asiat mitä heistä tiedän

(me ei olla riidelty nyt tän 2kk aikana kertaakaan niin että molemmat olisi huutaneet, mä oon ollut joko hiljaa tai itkenyt ja mies on hoitanut raivoamisen, ennen huudettiin molemmat ja siis todella rankkoja riitoja käyty läpi)

niin, näin unta että me huudettiin molemmat toisillemme, mä itkin ja raivosin ja huusin, mies huusi ja rikkoi makuuhuoneen peiliovet kaapeista ja raivosi muutenkin ihan mielettömällä voimalla kuten joskus ennen, mä katsoin sitä ja ajattelin että rakastan sitä ihan mielettömästi, että se on mun mies ja haluan just ja vain sen ja sitten mä menin sen syliin, huusin että rakastan sitä, ja se raiskasi mut, siis unessa, siihen toiseen reikään (nolottaa kertoa) ja jätti itkemään sängylle verisenä ja lähti,

mä huomasin HYMYILEVÄNI kun heräsin tuosta unesta, oli hyvämieli ja tunsin että me ollaan tarkoitettu toisillemme :/

Sairasta?

Vierailija

Kysyit että sairastako... ja vastaan että kyllä on. Älä pidä siihen mitään yhteyttä, äläkä todellakaan rupea sen kaveriksi!! Ihan ystävän neuvona tämä. Takaan että voit sen jälkeen paremmin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat