mitä mieltä silikoni-rinnoista

Vierailija

entä rakennekynnet?

Kommentit (12)

Vierailija

miettinyt, josko hankkisi kun lapsiluku tulee täyteen. Kolme pitkää imetystä on "syönyt" koko tissit, kuppikoko AA... Mutta neljännestä haaveilen, joten vielä menee jonkin aikaa.

Rakennekynnet mun mielestä ihan ok, mutta itse en ole kokenut tarvetta hankkia.

Vierailija

Se on jokaisen oma asia, joka ei kuulu muille mitenkään. Muut eivät ole koskaan oikeita ihmisiä arvioimaan, mitä toinen kokee saavuttavansa silikonirintojen tms. korjailun avulla.

Minä en ottaisi silikoneja, lähinnä siksi että pelkäisin niiden mahdollisia sivuvaikutuksia, kuten rintojen tutkimisen hankaloitumista. Minulla on tavallista korkeampi riski rintasyöpään.

Rakennekynsiä taas en ottaisi, sillä inhoa pitkiä kynsiä ylipäänsä. Niiden kanssa on hankala soittaa pianoa ja hoitaa kotitöitä.

Mutta ulkonäköperusteet kauneusleikkauksiin ymmärrän sinänsä ihan hyvin. Olen itsekin hyvännäköinen ja itsestäni huolehtiva nainen.

Vierailija

mun mies sanoi, että se ei ole koosta kiinni, vaikken sitä edes kysynyt. Ihan vaan itse otti kerran puheeksi. Onhan niitä tietenkin semmoisiakin miehiä, joilla on pakkomielle isoihin rintoihin. Mutta tärkeämpää olisi meidän naistenkin jo pikkuhiljaa muuttaa suhtautumista tuohon kokoasiaan!

Vierailija

Lainaus:

Kyllä, minulla on isot D- kupin rinnat,

Et siis voi koskaan tietää millaista on elää rinnattomana naisena. Et vaikka kuinka niin väittäisit.

Vierailija

Meinaatko että isorintainen ei voi ajatella aivoillaan..? Kyllä, minulla on isot D- kupin rinnat, mutta jos aletaan vertaamaan nykyiseen naisihanteeseen niin minustakin löytyisi paljon "korjattavaa". (Päällimmäisenä ehkä vittumainen ja alistumaton luonne.) Mitään kosmeettisia "vikoja" naisellisuudessani en kuitenkaan missään nimessä aio leikkauttaa, sen sijaan kehitän omaa itseluottamustani ja kunnioitusta itseni ja toisten koskemattomuutta kohtaan.

Vierailija

hommaisin itse jos en harrastaisi nyrkkeilyä.

Silikoneja (tai ylipäätään mitään kauneusleikkauksia, joita tehdään vain naisille) en todellakaan hyväksy. Minusta on järkyttävää että naisista pidetään yllä sellaista kauneusihannetta jossa naista on pakko korjailla puukolla ennenkuin kelpaa. Minusta kenenkään ei pitäisi alistua siihen enkä todellakaan tahdo omien tyttöjeni lähelle ihmisiä jotka kannattavat sellaista ajatusta, saati että itse antaisin saman mallin...

Uuden tutkimuksen mukaan kauneusleikkaukset ja botoxit yms. ovat jo muuttaneet yleistä naiskuvaa niin, että normaali nainen ei enää "voi" olla kaunis, eli tällä todellakin on suurta merkitystä vaikka yksittäiset leikkauksissa käyneet/sitä suunnittelevat eivät sitä myönnäkkään!!!

Surullista, että naiset omalla toiminnallaan mahdollistavat tämän.

Vierailija

Saapa nähä minkälaiset näistäkin tulee sitte kun lopetan imettämisen. Imetän nyt ekaa lasta. Eihän vartalo pelkistä rinnoista oo kiinni. Mulla ainakin on niin paljon muitakin pikkuvikoja ettei ne silikonit tässä paljon auttais, kun on pelastusrenkaat vatsalla ja selulliittipylly jne jne. Ja kaikilla ne rinnat alkaa roikkuun jossain vaiheessa. Ehkä kuitenki kantsis yrittää sopeutua siihen mitä on ja olla onnellinen kun on terve ja on lapset ja muuta. En usko että ne silikonit ketään autuaaksi tekee/ parisuhdetta pelastaa/itsetuntoa parantaa. Voihan sitä muuten treenata vartalon timmiin kuntoon jos jaksaa ja sitten pitää vaikka jotain nättejä push uppeja jotka kohottaa mielialaa ja sängyssä vaikka jotain seksikkäitä pikkuasusteita päällä jos tuntuu että paljaana ei oo seksikäs. Ja ne miehet sitten, luulen että ne tykkää vaikka minkälaisista rinnoista, ja vaikka sulla ois D kupit, niin mies saattais vilkuilla naapurin A-kuppeja, miehet nyt vaan on semmosia että niitä vaihtelu virkistää, ei kai sitä kannata kovin vakavasti ottaa

Vierailija

että en ole kenenkään silikoneja tai rakennekynsiä tuomitsemassa. Jos tuntuu että ne pitää saada ja niistä on iloa, niin mikäs siinä sitten

Vierailija

Minulta on leikattu patteja rinnoista, enkä ymmärrä miksi kukaan haluaa vapaaehtoisesti leikeltäväksi. T. Arpinen AA-kuppi.

Rakennekynnistäkin kai joku tulee onnelliseksi, itse pistän rahani mieluummin johonkin muuhun. Toisaalta minulla on aina ollut vahvat kynnet, joten en ehkä ymmärrä.

Harvemmin tulee kiinnitettyä huomiota toisten kynsiin tai rintoihin, jos ei niitä nenän eteen tulla esittelemään.

Vierailija

Lainaus:

hommaisin itse jos en harrastaisi nyrkkeilyä.

Silikoneja (tai ylipäätään mitään kauneusleikkauksia, joita tehdään vain naisille) en todellakaan hyväksy. Minusta on järkyttävää että naisista pidetään yllä sellaista kauneusihannetta jossa naista on pakko korjailla puukolla ennenkuin kelpaa. Minusta kenenkään ei pitäisi alistua siihen enkä todellakaan tahdo omien tyttöjeni lähelle ihmisiä jotka kannattavat sellaista ajatusta, saati että itse antaisin saman mallin...

Uuden tutkimuksen mukaan kauneusleikkaukset ja botoxit yms. ovat jo muuttaneet yleistä naiskuvaa niin, että normaali nainen ei enää "voi" olla kaunis, eli tällä todellakin on suurta merkitystä vaikka yksittäiset leikkauksissa käyneet/sitä suunnittelevat eivät sitä myönnäkkään!!!

Surullista, että naiset omalla toiminnallaan mahdollistavat tämän.

Vierailija

laittaako silikonit. Sen ei pitäisi kuulua kenellekkään.

Valitettavasti naiseuden kokemiseen kuuluu olennaisena osana myös rinnat, ja joillekkin luonto ei ole suonut ollenkaan rintoja. Silloin on hyväksyttävää käydä leikkauksessa, jos itsestä siltä tuntuu. Tuota tunnetta ei voi tietää sellainen, jolle rinnat ovat kasvaneet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat