Onko muilla supistellut paljon raskauden puolessa välissä?

Vierailija

Mulla on viikko 19 ja supistuksia jo jonkun verran. kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija

Mut kun oon kävelly jonkun matkaa, niin tulee sellanen olo että lapsi on jossain ihme asennossa ja painaa kohtua alas enkä pysty kävelemään. En osaa itse arvioida yhtään onko nää supistuksia vai painaako lapsi tosiaan ikävästi. ap

Vierailija

Reippaasti kun käveli niin johan alkoi supistella ja todella kovaa. Olin raskauden puolivälistälähtien sairaslomalla, kun työ oli jaloilla viilettämistä ja nostamista. Siellä kodeiden välissä kun puhisin naama rutussa niin pomo passitti lekurinkautta kotiin.

Ärsytti kun olin tottunut joka päivä kävellä lenkkiä koirien kanssa ja sitten sai köpötellä kuin mummeli. Ei mullakaan supisteluista ollut mitään haitaa tai vaurioita. Superihanan neuvolatädin mukaan elimistö kertoo vain että nyt jarrua ja lopeta kohkaaminen.

Vierailija

Itellä menossa viikko 26 ja supistukset alkoi viikolla 20.

Aluksi olivat kivuttomia ja huomaamattomia mutta nyt ei kyllä voi olla huomaamatta kun suppari tulee..

Onneksi ne menee nopeasti ohi!

Vierailija

valitettavasti on.. ja nyt menossa rv 39.

siis alkoivat minullakin jossain viikolla 20 suunnilleen, tosin silloin ilmeisesti virtsatietulehduksen takia.

mutta kokoajan on supistellut ja viimeisen kuukaudenajan niin kovaa jokayö että nukkumisesta on turha haaveille.

ultra todisti että mitään eivät ole edes tehneet!!!!!

ja edelleen kärvistelen, jokayö olen valmis lähtemään synnärille kunnes aamuyöllä kaikki supistukset loppuvat.

Toivottavasti sinulle ei käy näin eikä kellekkään.

Tämä toinen lapsi ja esikoisenkin kanssa kohtu supisteli paljon mutta KIVUTTOMASTI kunnes olikin sitten jo tosi kyseessä.

Vierailija

ikävästi. Just tollai et kun on jonkun aikaa kävelly niin tulee olo et lapsi "putoaa" kohta kyydistä kun painaa alas. Muistelisin esikoisen ajalta että helpottaa sitten ku vauva laskeutuu oikeesti alas.

Todennäkösesti on ihan asiaan kuuluvaa mutta ikinä ei ole väärin kysyä asiaa neuvolasta. Sieltä osaavat kertoa onko kyse normaalista raskauteen kuuluvasta epämukavuudesta vai onko aihetta lisätutkimuksiin.

Vierailija

Sairaslomalla olen ollut jo pitkään...

Täm on toinen lapsi, ekan kanssa supisteli myös mutta eei mielestäni ihan näin paljoa... ja kivuliaasti

Virtsatietulehdus on päällä, kahdella lääkekuurilla ei lähtenyt pois joten ei lääkitä vasta kuin synnytyksen yhteydessä....

Vierailija

ja lapsi yritti syntyä rv 25+, mutta lääkityksellä ja täydellisellä levolla pysyi masussa rv 35+4 asti.

Sulla voi olla streptokokki, niin oli mullakin. Puhu neuvolassa, ohjaavat lisätutkimuksiin.

Vierailija

Kaksi lasta on ja molemnilta supistellut tosi paljon ja voi sanoa että kipeestikin.. eivät ole mitään kuitenkaan tehneet/aukoneet paikkoija, mikä on sisänsä hyvä asia! Mutta kiusallisia nuo ovat.. ei pystynyt kävelemään kuin 100 metriä ja piti pysähtyä.. liikunta piti jättää aivan kokonaan, kun ei vaan voinut kun supisteli kokoajan noin puolesta välistä loppuun saakka! Kannattaa varmistua siitä, ettei supistukset pehmennä/aukaise paikkoja.. silloin voit olla huoletta ja antaa supistella vaan.. niin tympeää kuin se onkin! Tsemppiä! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat