G: Jos Abba lähtisi kiertueelle, niin mihin asti olisit valmis matkustamaan konserttiin?

Vierailija

Minä lähtisin kevyesti esim. Englantiin tai Keski-Eurooppaan. Ehkä pitemmällekin. :)

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Jos SOAD vielä keikkailisi, niin menisin vaikka minne sen perässä, vaikka mulla on ikää jo 48 vuotta. Ja vähäisempien idoleitten takia olen kulkenut Suomen rajojen sisällä lähikaupunkia pitemmälle. Mutta Abban takia en vaivautuisi edes tohon kaupungin keskustaan.

Vierailija

Lainaus:

takia lähtisitte ulkomaille fiilistelemään. Elämässä pitää osata joskus repäistä muutenkin kuin piipahtamalla lähimmässä Prismassa!

ap

idolia minkä perässä lähtisin yhtään mihinkään. :-) Muuten ulkomaanreissua vastaan mulla ei olisi mitään...

Vierailija

takia lähtisitte ulkomaille fiilistelemään. Elämässä pitää osata joskus repäistä muutenkin kuin piipahtamalla lähimmässä Prismassa!

ap

Vierailija

Abba-fani olen kyllä ollut lapsesta saakka, mutta en mikään fanaatikko. Madonnaa olen käynyt katsomassa Amsterdamissa ja viisuihin lähden ehkä Moskovaan ja Tukholmaan menisin myös viisujen takia. Ne harjoitusliput eivät paljoa kustanna.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat