Koko huusholli sekaisin, äitisi astuu ovesta sisään

Vierailija

tiskiharjaan.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

ajatus oli, että kotimme on aina tip ja top. Todellisuus on muuta (ainakin lasten huoneessa) niin sotkuista meillä ei ole etteikö esim anoppi voisi tulla ylläri käynnille, mutta se ei kuulu hänen tapoihin, kun ei edes kutsusta tule....

äitiini ei myöskään koskaan olisi tullut kutsumatta, ilmoitti siitä kohteliaasti minulle kun muutin ensikertaa pois hänen luotaan, ei myöskään tule enää kutsustakaan kun on ollut nyt kuoleena noin 1 1/2 vuotta.

Kunnioitin äitini tapaa kunnioitaa meitä lapsia, kysymällä ja sopimalla siitä koska hän oli tervetullut kyläilemään!!!

Vierailija

Lapset alkaa esitellä juttujaan ja mä keitän kahvit. Yleensä äiti tuo aina jotain kahville tullessaan, kun tietää että meillä ei juurikaan syödä tai leivota pullaa. Käy meillä lähes viikottain, joten lienee nähnyt sotkua, joskin myös puunattuja pintoja. sehän on vain elämää. Mä teen mielummin lasten kanssa jotain kun siivoan, sen kyllä huomaakin ;) Alkavat olla ipanat jo sen ikäisiä, että eiköhän mulla kohta ole aikaa siivotakin ihan rauhassa, kaikki jo alakoululaisia.

Vierailija

niin, alkaa syyttelemään että oletko masentunut kun et jaksa siivota, vai oletko raskaana ja väsymystä... ym.. plaah. moittii joka asiaa mikä on nurinpäin, että voi voi...plaa plaa plaa....

Vierailija

Ja sitten mekin juodaan kahvit:-) Itse en kyllä selittele mitään, kai se nyt selvää on jo näin monen vuoden jälkeen, että meillä on joskus siistiä ja joskus sekaista...

Anopin kanssa sama juttu.

Vierailija

koska riitelimme hänen puuttumisestaan aika tulisesti pari vuotta sitten.

Minulla olisi syyllinen olo sekasotkusta, ja tunnelma olisi aika jähmeä. Ja sitten juotaisiin ne kahvit.

Vierailija

mutta tuskin asiasta mitään siitä sanoo.

Varmasti kahvit juodaan ja jutellaan. Lukee tai leikkii lastenkin kanssa.

Aitini ei missään nimessä ala siivoamaan minun kotona. Ei kuulu hänen tapoihin. Tai jos olisin sairas tms. ehkä sitten tulisi pyydettäessä siivoamaan tms., mutta mielummin hoitaisi lapsia ja miheni saisi siivota.

Vierailija

Äitini vammautui vuosi sitten, ja hänen vasen puoli halvaantui. Sen jälkeen kuntoutusta on tehty kovasti, mutta kävelemään hän tuskin enää pystyy.. Joten olisi aivan ihana yllätys, jos hän sittenkin kävelisi meille.

Vierailija

saattaa kysyä, että menisikö hän lasten kanssa ulkoilemaan. Sekään ei ole vihje, että koitas siivota, vaan ajattelee, että haluaisin varmaan hetken levätä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat