En ota käskyjä vastaan meidän työpaikan siivoojalta

Vierailija

Siivooja on jo puoli vuotta jankuttanut minulle ja työkaverilleni, että meidän pitäisi heittää kaikki turha tavara pois työhuoneemme kirjahyllyistä ja kaapeista.

En ota käskyjä kuuleviin korviini, koska siivoja ei ole mun esimies eikä siivoojalle kuulu se mitä meillä on kirjahyllyissä. Lattioita ja pöytäpintoja sen siivoojan kuuluu siivota

Kommentit (11)

Vierailija

mulla on yksi työkaveri, jonka pöydät, kirjahyllyt ja varmaan kaapitkin on täynnä epämääräisiä paperipinoja, tyhjiä juomapulloja ja puoliksi syötyjä eväitä...

Vierailija

eikä mua haittaa pätkääkään vaikka kirjahyllyä ei siivota. Se on seissyt keräämässä pölyä paikallaan jo 15 vuotta ennen kuin minä tulin töihin. Ja mihin vittuun minä ne kirjat ja mapit siitä hyllystä laitan kun kellariin ei mahdu eikä niitä saa poiskaan heittää?

Annanko siivoojan koppiin säilytykseen?

Vierailija

en minäkään jonkun siivoojan käskystä heittäisi mitään tavaroita roskiin. Jos on hankala pyyhkiä pölyjä, ni sitten on. Ei ole mun mielestä siivoojan asia puuttua tollaseen.

Vierailija

Mutta meidän siivooja kyllä ystävällisesti huomautti minulle ettei pysty siivoamaan minun huoneestani paljonkaan, kun kaikki paikat ovat täynnä tavaroitani. Se oli aivan asiallinen huomautus ja perustui tosiseikkoihin... En heittänyt tavaroita pois tai edes etsinyt niille uusia paikkoja, mutta joudun kyllä elämään sen kanssa että siivooja ei todellakaan nyt pysty pyyhkimään mun työpöytääni tai edes pääse käsiksi kaikkiin osiin lattiaa.

Vierailija

Meillä hoono soomi puhuva alihankintana tilattu siistijä ajoi työtekijöitä pois omilta työpisteliltää siivouksen ajaksi, tai ainakin koetti. 3 työpäivänään oli jo selkeästi jo oman työpaikkansa puoleltakin palautettu maan pinnalle, että videoneuvotteluja ei todellakaan keskeytetä moppauksen ajaksi!

Vierailija

itse toimistosiivoojana en ikinä menisi tuollaista vaatimaan ja kyllä meille ainakin sanottiin töiden alkaessa ettei saa missään nimessä mennä koskemaan hyllyihin, eikä pöydillekkään, ottaa vaan pölyt siitä mistä saa otettua ja JOS toimiston työntekijä pyytää ottamaan tarkemmin jostain, niin sitten otetaan.

Vierailija

Ja ymmärrätkö senkin, että sinun esimiehesi on hyväksynyt sopimuksen missä lukee, mitä siivotaan. Ja jos se sun esimiehes (tai joku toiselta osastolta) on tehnyt sopimuksen, että kirjahyllyt pyyhitään, niin sit se siivooja tekee niin. riippumatta siitä kuuluuko SUN mielestä siivoojalle vain lattiat ja pöydät vai ei. Älä tuu puolen vuoden jälkeen lässyttämään kun se ei ikinä pyyhi sun hyllyjä!

Muutenkin, miten voi olla niin vaikeeta sanoa ihan reippaasti: voit unohtaa ton mun kirjahyllyn siivoamisen, mä siivoon ite sit kun ehdin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat