Onko teillä ainakin yksi hyvä ystävä jolle voitte kertoa kaiken?

Vierailija

Joku muu kuin oma sisko.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Voikohan sisko ja veli olla niin läheisiä että voivat ihan kaikesta puhua ja olla tosi tärkeitä toisilleen..? Mua melkein surettaa ettei esikoisella ole sitä siskoa (pikkuveli siis on), jonka kanssa voisi aikuisena olla ystäväkin..Tottakai sisarukset varmaan ovat läheisiä, mutta onko sisko-veli eri asia? Kun itselle on sisko todella tärkeä. Mietin vaan tuleeko siskolle ja veljelle yleensä niin läheiset välit? Vai kyselenkö tyhmiä..? ;D Itselläni kun ei veljiä ole..

Vierailija

Ainakin itselläni ovat mies ja oma sisko parhaat ystäväni. Myös äidilleni voin kertoa lähes kaiken (tosin en nyt mitään seksijuttujen yksityiskohtia tietenkään...)

Lisäksi minulla on 4 hyvin läheistä ystävää, joille voin kertoa kaikki asiani. Olen kyllä avoin muutenkin, eli myös vähemmän läheisten ystävien kanssa voi jutella asiasta kuin asiasta. Jotain jätän toki kertomatta.

Vierailija

sitten ehkä siskot, sitten kolme lapsuudenystävää joista 2 asuu muualla ja niitä näkee pari kertaa vuodessa. yks asuu samassa kaupungissa ja nähdään useinki, mutta yleensä lapset mukana. En oo ikinä kertonut ystävilleni kaikkea, miehen kans voi puhua kaikesta, jos haluan valittaa miehestä, soitan siskolle.

Vierailija

joille voin kertoa ihan kaiken. Sisko ei kuulu heihin. Hän on valitettavasti juoruillut asioitani eteenpäin ja syy on kuulemma että hän on kertonut vain luotettaville ystävilleen. Se on sattunut ihan hirveästi, koska siskon kanssa olisi tärkeä pystyä jakamaan asiat.

Vierailija

miehen ja siskon lisäksi kolme hyvää ystävää joille voisin kertoa kaiken. kaikkea tosin minäkään en kerro, hyvin paljon kuitenkin.

Vierailija

kahdelle ystävälle ja siskolle voin kertoa ihan kaikesta.

Oma mies on paras ystävä, mutta en hänelle kuitenkaan kerro kaikesta, mistä taas kerron ystävilleni.

Lisäksi on vielä muitakin ystäviä, joille voin kertoa lähes kaikesta.

Kaikki näistä ystävistä ovat olleet ystäviä ala-aste ja ylä-aste ajoilta asti.

Vierailija

Vanhojen ystävien kanssa on valitettavasti suhde muuttunut pikkuhiljaa sellaiseksi hymisteleväksi. Kaikki on mukavasti, ajatellaan positiivisesti, jos vituttaa niin purraan vaan salaa hammasta ja hymyillään. Ollaan sivistyneitä, ekologisia ja onnellisia, ei ikinä kiroilla.

Onneksi olen saanut uusia ystäviä, joiden kanssa olen alusta asti vetänyt räväkämpää linjaa. Kun mies ottaa päähän, en peittele sitä, ja paljastan, että huudan lapsilleni ja annan heille joskus makaronia ja ketsuppia. En ole täydellinen äiti, vaimo enkä ihminen.

Uusien ystävien kanssa on tavallaan nyt avoimemmat välit kuin vanhojen, en mä heillekään silti kaikkea kerro. Mutta voisin jos haluaisin.

Vierailija

Ei edes miehelle. Jotkut jutut voi siis puhua jollekin toiselle, ja sitten taas esim. miehelle tai siskolle toiset jutut. Olen sitä mieltä, ettei kukaan ihminen voi tarjota toiselle kaikkea. Tarvitsemme ehdottomasti myös muita ihmisiä, kuin vaan yhden miehen.

Vierailija

On sisko, mutta enenmmän äitini kanssa juttelen.. Ihan kaikesta ja myös niistä seksiaisioista =) Hyvin tarkasti.. Mulla ei ole ystäviä juuri ollenkaan,kaikki ovat jollain lailla sukua..

Vierailija

yksi sellainen ystävä on jolle voin kertoa ihan kaiken, ja uskoisin hänenkin olevan täysin avoin omista asioistaan minulle. Olemme olleet parhaat ystävät jo yli 20 vuotta ja tunnemme toisemme läpikotaisin. Hän tietää asioita joita ei edes mieheni tiedä. Olen todella onnellinen että olen saanut näin hyvän ystävän. Muutaman muukin ystävä on mutta kenellekään muulle en voisi kaikkia asioitani täysin luottamuksellisesti kertoa kuin tälle parhaalle ystävälleni.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat