Olen tyhmä kun tupakoin!

Vierailija

Olen kuitenkin hyvä esimerkki 11v-22v lapsilleni joista kukaan ei tupakoi.

Kaikki vihaavat tupakan hajua, varsinkin kun tulen tupalakta sisälle. Ovat huolissaan terveyshaitoista ja rahasta joka siihen tuhlaantuu.

Olen äärettömän ylpeä lapsistani ja he tietävät sen!

Kommentit (7)

Vierailija

tupakoitsijoita aina pelotellaan keuhkosyövällä, itse en ainankaan vielä pari vuotta sitten tiennyt sen tarkemmin keuhkoahtaumataudista, joka on kyllä kammottava ja kohtaa monia tupakoitsijoita!!!

Kun on tavannut keuhkoahtaumatautia sairastavan, happipullojen kanssa asuvan ja vaikeasti hengittävän on hyvin helppo ajatella tupakoinnin lopettamista.

T:Itsekkin ennen tupakoinut

Vierailija

Fiksut lapset olisivat varmaan tukenasi, eikö lasten huoli terveydestäsi olisi hyvä kimmoke lopettamiseen? Jos päättäisit, että (tulevilla?) lapsenlapsillasi olisi terveempi mummo sekin voisi motivoida ja kyllähän isotkin (omat) lapset tarvitsevat äitiään...

Vierailija

Lopeta. Listaa haitat ja terveysuhat. Pane se lista esille, ja lue sitä aina kun tekee mieli tupakkaa. Sitten vain lopetat. Se kannattaa. Itse olen ollut nyt 3,5 kk ilman ja olen kuin uusi ihminen. En tarvinnut mitään korvaushoitoja, vain lujan päätöksen.

Ja muista, et voi polttaa sitten enää sitä yhtäkään. Mutta ethän sinä haluakaan?

Mikä helpotus kun ei tarvitse mennä ulos pakkaseen palelemaan tupakalle, mikä onni ettei pieni syöpäkääryle enää määrää päivän kulkua!

Vierailija

Mies otti ja lopetti kaksi kuukautta sitten. Ei sanonut mitään etukäteen vaan yksi lauantai huomasin, ettei ollut polttanut koko päivänä. Sitten tunnusti, että aamulla sai päähänsä lopettaa siihen paikkaan. Oli pari päivää tosi kireä, sitten osti purkkaa, jonka avulla vierottautui parin viikon ajan. Ei kuulemma enää ole vaikeaa, vaikka on polttanut 22 vuotta. Toisaalta mua harmitti, kun mies teki mulle oharit siinä suhteessa, että oli puhuttu monesti, että lopetetaan yhdessä. Ero on vaan, että mun täytyy orientoitua siihen rauhassa ensin. Mies taas sanoi, että hänelle on helpompi näin ex tempore. No, hyvä puoli on, että oma kärystely on vähentynyt miehen lopetettua, kun en kehtaa ravata tupakilla, vaikka mies hokeekin, ettei halua rajoittaa mua ja häntä ei haittaa. Haittaa kuitenkin ja hävettää, että mies sai sen aikaiseksi, joka on mua painanut jo vuosia. Nyt mullakin on päivämäärä sovittuna. 26.1. en enää tupakoi. Se on merkattu kalenteriin. Olin kyllä lasta odottaessa savuton, mutta lipesin takaisin. Nyt lapsi on 4 ja harmittaa, jos saa tälläistä mallia. Lisäksi en halua kuolla ties mihin keuhkoahtaumaan viisikymppisenä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat