Mies ja baarireissut

Vierailija

Eli mies käy usein baarissa. Hän perustelee tätä sillä, että haluaa tavata kavereitaan (joita hänellä on paljon). Ihmettelen, miksei voi kutsua kavereitaan meille. Perheellisiä on suurin osa noista kavereistakin. Vai onko miehillä tapana tavata kavereitaan vaan baarissa? Missä teidän muiden miehet tapaavat kavereitaan?

Totta kai kavereitaan saa tavata, mutta jokaviikonloppuiset baarireissut ärsyttävät. En itse tapaa kavereitani kovin usein ja jos tapaan, niin kutsun heitä meille. Näin siksi, että mihinkäs mä lapsen laittaisin siksi aikaa, kun oon kavereitten kanssa. Mun mielestä tää on kuitenkin ihan ok. En itse edes kaipaa mihinkään baareihin.

Kommentit (1)

Vierailija

Kyläillään koko perheen voimin, puolin tai toisin. Siinä saa sitten miehet jutella keskenään ja lapset leikkiä keskenään ja me naiset keskenämme - tai aikuiset kaikki keskenään... Eipä tuo nyt ole koskaan mikään ongelma ollut.

Joskus (ehkä noin viikon/parin viikon välein) mies käy lounaalla kavereittensa kanssa työpäivän lomassa. Kaikilla siinämielessä mukavat työpäivät, että ajankäytön voi suunnitella mieleisekseen, eikä firman kortin käyttöäkään kytätä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat