Mitä pyydätte kirppiksillä

Vierailija

vauvojen ja isompien lasten trikoovaatteista? ihan tavisvaatteista, tyyliin H&M ja Lindex

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Merkkivaatteista saa kyllä kirppiksellä enemmän kuin euron tai pari. Jos minulla on ollut myynnissä kaunis paita + housut yhdistelmä, niin olen saanut siitä 20 euroa, ja esim. kauniista fleecetakista 16 euroa. Mutta kyseessä on ollut merkkivaatteet ja myyntihintani on ollut kolmasosa tai neljäsosa uuden vaatteen hinnasta.

Vierailija

Mä möin tohon hintaan monia tytön ja pojan haalareita ja vauvatoppiksia. Toisaalta vähän harmitti ku tuli myytyä noin halvalla. Niitä pukuja ku ei ollu pidetty ku muutamia kertoja. Mut parempi kyl halval ku et lojuu kaappien täytteenä kotona.

Äitiyspakkauksen vaatteiden myymistä en etes aatellu. Musta se on jotenki törkeetä pyytää niistä jotain ku itekkin on ilmatteeksi saanu. Mielessä kävi et laittais(antas) jonku toisen tuotteen kylkiäisenä...

Vierailija

Meillä vaatteita on liikaa ja pysyvät hyvä kuntoisina. Aina kaikki on mennyt ja kauan ei ole tarvinntu seistä siellä. Jotkut pyytä enemmän, mutta niiden pöydät on vielä täynnä tavaraa pois lähtiessä.

Vierailija

0.10cnt, ne olikin äippäpakkauksen vaatteita, ei kehtaa paljoa niistä pyytää kuten jotkut niin tekee.

No se on se 0.50-2.00€ mitä pyydän. Ne on kuitenkin käytettyjä, eikä uusia.

Nyt oon alkanut huomaamaan että ihmiset pyytää bodysta jopa sen melkein 5€ vaikka samalla hinnalla saa uuden kaupasta. hirveää kiskontaa joiltakin. :/

Ja vielä äippäpakkauksen vaatteistakin monta euroa pyytävät, kallein -06 pakkauksen toppis maksoi 15€, erikseen sitten pyydettiin 5€ lakista, tossuista ja hanskoista.

Vierailija

kaikki vaatteet 0,50€ kpl ja jos kaikki ei oo menny, niin lopuksi alehintaan 0,20€ vaate. Vaatteita kertyy aina paljon ja kun o jotain muutakin myynnissä niin ihan hyvän tilin oon saanu. Mä käyn myymässä aina vaan kerran, jotain 1,5 kertaa vuodessa.

Vierailija

Itse en kyllä maksaisi noita hintoja.. Ei lapsia tarvi merkkivaatteisiin pukea. Käytetty on kuitenkin aina käytetty! Fiksu pyytää, tyhmä maksaa..

Lainaus:

Merkkivaatteista saa kyllä kirppiksellä enemmän kuin euron tai pari. Jos minulla on ollut myynnissä kaunis paita + housut yhdistelmä, niin olen saanut siitä 20 euroa, ja esim. kauniista fleecetakista 16 euroa. Mutta kyseessä on ollut merkkivaatteet ja myyntihintani on ollut kolmasosa tai neljäsosa uuden vaatteen hinnasta.

Vierailija

Eli ihan perusvaateista jossa on tavallisia käytönjälkiä, eli hieman pesunukkaa ja pesun haalistumaa.

Jostain tosi hyväkuntoisesta olen ollut valmis maksamaan max. 2e, mutta 1e tai 1,5e olen myös maksanut, mutta silloin vaateessa pitää jo olla jotain kivaa jujua ja kunto tietty tosi hyvä.

Vierailija

Riippuu varmaan ihan väreistä ja kunnosta ja vuosimallistakin. Jos jo monella lapsella kiertäneitä, niin ok hinnat lienee 0,5-1 e. Jos taas yhdellä muutaman kerran käytössä olleita ja trendikkäitä, niin 1-4 e.

Vierailija

Riippuu vähän mitä ovat ja minkäkuntoisia, pääsääntöisesti kyllä ihan siistejä. Lumppuja ei kirppiksillä kannata myydäkään. Yleensä esim. t-paidat ja trikoopuserot 0,50-1,50e, housut 0,50-2e. Parhaimmat voivat olla 2-3e.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat