Onko muita jotka pelkää oksennustautia?

Vierailija

Siis ihan todella pelkää? Minä en osaa enää muuta ajatellakaan :( Viime vuonna se oli todella raju. Minä eikä mies kyennyt mihinkään. Lapset jäi hoitamatta, onneks saatiin siskolta apua joka oli itse juuri kerennyt sairastaa kyseisen taudin. En ole ennen pelännyt näin, mutta viime vuotisen taudin jälkeen pelko tuli.

Mistä tähän apua? Käsitän kyllä että ei siihen kuole ja ihan normaali tautihan se on. Vie vaan niin huonoon kuntoon ja jopa lapset sairaalaan niin kuin viime vuonna. Minun elämä on nyt muutenkin todella rankkaa. Vauvalla on vähän terveydellisiä ongelmia ja siksi elämä käynyt hyvin rankaksi. PALJON valvottuja öitä jne... Pelkään, että jos tähän tulee vielä oksennustauti niin en enää jaksa. Nyt jo menen säästöliekillä.

Ajattelen asiaa joka päiva ja lähes joka tunti :( Tämä on uuvuttavaa kaiken muun uuvuttavan päälle.

Kommentit (2)

Vierailija

Turhaan haaskaat energiaasi moiseen.

Meillä on aina varalta käsidesit ja maitohappobakut kaapissa. Heti kun kuulen, että mahatautia on lähistöllä, alkaa käyttö.

En tiedä, onko oikeesti apua, mutta onpahan tunne, että voi tehdä edes jotain.

Vierailija

Vatsatautia on aika vaikea välttää. Käsien pesulla on tietysti merkitystä, mutta kun taudin voi saada ilmateitsekin..Varaudu siihen jo etukäteen hankkimalla kotiin Osmosalia (tai sitä paremmalta maistuvaa versiota) ja Gefiluskapseleita tai -mehua.

Oksennustauti menee suht nopeasti ohi, eikä se aina ole kauhean rankka. Ennemmin voisit miettiä tämänhetkistä elämääsi, eli miten voisit helpottaa arkeasi juuri nyt. Saisitko jotain apua vauvan hoitoon?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat