Jos olisit julkkis...

Vierailija

vaikka työsi vuoksi,kuinka paljon vuodattaisit yksityisyyttäsi julkisuuteen,esittelisitkö kotisi,lapsesi tai puolisosi? Lähtisitkö seiskan kustantamalle lemmenlomalle tai myisitkö hääsi jollekin lehdelle?

Kommentit (2)

Vierailija

siis julkisuudessa tietyn verran, mutta ei mun lemmemlomat ja häät silti edes kiinnostais ketään. Eikä taida kiinnostaa koti, lapsi tai puolisokaan. En kyllä heitä esitteliskään. Ellen sitten haluaisi tehdä valistustyötä lapsen oireyhtymän tienoilta.

Vierailija

jakaa perhe-elämäni saloja julkisuudessa. Julkisuudessa olen työni takia, joskus voisin olla myös jonkun hyvän asian puolesta, mutta julkisuus kaikkinensa on menettänyt arvonsa jo siksikin että siitä on tullut tavisten temmellyskenttä, jossa esitellään vaikka sukukalleudet, jotta saisi olla hetken "olemassa". Julkisuus sellaisena on siis täysin vääristynyttä ja surullista. Tänä päivänä julkisuus ymmärretään usein joksikin missä voi terapoida omia ongelmiaan ja tulla nähdyksi ja noteeartuksi. Vaikkei olisi muuta annettavaa kuin ne sukukalleudet tai henkilökohtainen ahdistus. Normaalisti ihmisen tulisi saada tyydytys tällaisille asioille läheisissä ihmissuhteissa.

Työni tarvitsee tietyn määrän julkisuutta, sen takana mulla on ihan oma elämä ja tulee olemaankin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat