Ärsyynnyinkö turhasta?

Vierailija

Äitini on ollut tulossa meille noin viikoksi remonttinsa vuoksi, piti tulla nyt vkl tai ensi viikon alussa. Nyt kun soitin , sanoi siirtäneensä remonttia ja tuloaan "noin viikolla" eteenpäin.

Miksi ei voinut sanoa asiasta ennemmin, vaan vasta nyt kun soitin ja kysyin?

Milloinkahan olisi ilmoittanut jos en itse olisi kysellyt? Meillä on kuitenkin monenlaisia omia ja lasten menoja joita on jo etukäteen soviteltu tuon ensi viikon mukaan. Sitä on kai eläkeläisen vaikea ymmärtää.?

Kommentit (2)

Vierailija

etteivät ilmoita kuin viime tipassa tai kysyttäessä. Saattavat sanoa normaalin kuulumistenkyselypuhelun lopuksi illalla klo 21, että huomenna tulevat ruuaksi, kiva sitten alkaa jotain sompailla kun mies tarvii auton töihin ja ite pitäs rattailla lähteä kahden pienen kanssa ruuat ensin ostamaan. Tai sitten sanovat tulevansa kolmelta ja tulevat seitsemän jälkeen. Meillä on siis tapana, että ruoka on suht valmista kun ovat perillä 300km ajon jälkeen. Välillä sitten kun ruoka on pidetty tunti lämpimänä niin ovatkin syöneet matkalla huoltoasemalla...Juu ihan ok muuten mutta miksi ei voi ilmoittaa??!!

Mua ärsyttää tuo tosi paljon ja miestä ärsyttää mun "nipottaminen". Mulle jää vaihtoehdoksi pomppia pillin mukaan tai olla epävieraanvarainen ja tyly...

Vierailija

on joku ihme ajatus, että ei haluta liian aikaisiin ilmoitella ettei jotenkin olla häiriöksi. Ettei toisen tarvitsisi "turhaan" etukäteen hössöttää tms, vaikka se on käytännössä just päinvastoin. (ap lisää.)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat