Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko tilausvahvistuksen tilatessassi Ticketin nettikaupasta?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minulla ei ilmeisesti ole mennyt se maksu perille,koska maksun jälkeen alle tulee uudelle sivulle jokin punainen teksti. Koitin eilen tilata sekä tänään,lähetin sinne aamulla viestiäkin mut en ole saanut vastausta.

Osaatteko neuvoa?

Kommentit (13)

Vierailija

Tilasin eilen reilun setin vaatteita ja mulle vahvistus tuli ihan heti tilauksen jälkeen ja myös katevaraus luotolle.

Nyt vain odotellaan pukuja :)

Vierailija

Tarkistin juuri, ettei maksua ole veloitettua Visaltakaan - ainakaan vielä.

Muistelen kyllä, että vajaa vuosi sitten tilatessani en silloinkaan saanut tilausvahvistusta. Moni tuossa toisessa Ticketin nettikaupan alea koskevassa keskustelussa sanoo samaa ts. hekään eivät ole saaneet tilausvahvistusta.

Itsekin meilasin sinne eilen, mutta arvatenkin he ovat kiireisiä alen kanssa eivätkä ehdi nopeasti/lainkaan vastaamaan.

Vierailija

Tilausvahvistus tuli tunnin sisällä tilauksesta. Tilasin maanantaina varmaankin pahimpaan ruuhka-aikaan, ainakin sivujen "toimivuudesta" päätellen ;)

Vierailija

niin ei sen jälkeen pitänyt näpytellä mitään enää.outoa,tuli kyllä viestiä sieltä sekä salasana sinne niiden verkkopalveluun.

Vierailija

Lainaus:

sata kertaa koitettu,kahdella eri kortilla ja aina tulee sama teksti,ei näytä kovin hyvä kauppa olevan.=(

Minullakin tuli ensin sama teksti, mutta näpyttelin luultavasti ulkomuisista kortin numeron väärin. Sitten kun se onnistui, seuraavaksi taidettiin kiitellä kaupoista ja annettiin nelinumeroinen luku. Oppia ikä kaikki, se kannattaa painaa mieleen. (Tämä siis muistutuksena lähinnä itselleni.)

Nyt iltapäivällä oli tullut meiliä Ticketiltä. Liitteenä oli tilausvahvistus ja se näytti juuri siltä, mitä piti. Yritän vielä saada tilattua samalla yhden Uffo-haalarin. Saa nähdä, onnistuuko.

Mutta olen tosiaan pahoillani, mona, että sinun kaupantekosi tyssäsi. :-(

Vierailija

Ei tullut tuollaista tekstiä vaan joku missä kiitettiin kaupoista...

Oletko laittanut oikein sen kortin varmistuskoodin ja/tai kortin voimassaoloajan?

Uusimmat

Suosituimmat