Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rv 24 ja potkut näkyvät selvästi??!

Vierailija

Potkut ja liikkeet näkyvät todella selvästi vatsanpeitteiden päältä. Onko muilla näillä viikoilla tuntunut ja näkynyt liikket näin hyvin? Terveydenhoitaja ei meinaan uskonut minua kun sanoin että ihan kuule näkyy kun jalkaa venyttelee tai potkaisee. sf mittakin on aikas iso näille viikoille, 27cm.

Tuntuu vaan niin uskomattomalta, että tuo niin pieni ja hento ihmisen alku voi saada niin paljon voimaa jalkoihin ja vartaloon, että välillä ihan irvistän, kun tuntuu niin epämukavalta.

Mutta en valita, nautin jokaisesta liikeestä ja potkusta:D Kunhan nyt kyselin onko muilla näin "vahvoja" vauvoja näillä viikoilla, kun tuo terkkari niin oli sitä vastaan, ja totesi, että jokainen odottava hieman liioittelee...

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla liikket taisivat näkyä jo viikolla 17. Ensimmäiset liikkeet tunsin 12+. En itsekkään uskonut sitä, mutta lääkäri vakuutteli, että kyllä, liikkeitä ovat. Taisin pitää lääkäriä enemmän pöpinä kuin lääkäri odottavaa äitiä :D Toisesta raskaudesta tunsin liikkeet 13+ Eli joskus tästä alipainosta ja tikkuruumiista näköjään on hyötyäkin. Yleensä vaan palellee.

Vierailija

eli viime viikolla näkyivät liikkeet. Tosin enpä niistä pysty ruumiinosia erottamaan, liikettä kuitenkin riittää. Välillä tuntuu hieman ikävältä, ymmärtääkseni silloin kun hän kääntää kroppaansa vähän enemmän, mutta pääasiassa koko perhe naureskellaan tälle akrobaatille.

Vierailija

Näytän ihan siltä, kun laskettu aika olisi näinä päivinä. Masu on iso mutta itse olen normaalin painoinen, eikä kiloja ole tullut kuin sen mitä kuuluukin.

AP

Uusimmat

Suosituimmat