Missä iässä sinua lakattiin tytöttelemästä

Vierailija

ja alettiin kohtelemaan kuin aikuista naista?

Kommentit (11)

Vierailija

Kun nikottelen ylittäneeni jo tyttöiän ajat sitten, vastaavat hyvin ärhäkästi, että kyllä heidän 90-vuotiaat tätinsä/äitinsä/professorinsa ovat edelleen tyttöjä, joten on se nyt kummaa isottelua jos minua ei saa tytötellä.

Vierailija

-tavalla.

Ikävällä, vähättelevällä tavalla tytöteltiin viimeksi 25-vuotiaana. Olin päällikkötehtävissä ja silti osa ihmisistä puhui minulle kuin lapselle.

Vierailija

ja edelleen tytötellään. Ennemmin tyttö kuin täti tai pikku rouva. Ja harvoin minua alentavaan sävyyn on tytötelty, ehkä siksi, että jos niin tapahtuu niin osaan myös vastata samalla mitalla... Ja tämä on yleisessä tiedossa.

Vierailija

Lainaus:

Viimeksi lääkäri äitiysneuvolassa totesi sisätutkimuksen jälkeen lapselleni, että "äiti oli tosi reipas tyttö. Hyvä tyttö kyllä kerta kaikkiaan... Harmi, ettei reippaille äideille voi antaa tarraa." Ja siis tää lapsi on vasta 1,5v, että ei tavallaan kuitenkaan selittänyt sille lapselle sitä juttua.

Vierailija

olen yhä tyttö 35v, eräs tuttu yli 50v mies kutsuu itseään nuorempia siten, tyyliin mitäs tytöille kuuluu. Tulee hyvä mieli, vaikka ikä lisääntyykin... :)

Vierailija

31, ja edelleen tytötellään. Myös naiset. Varsinkin jos puhutaan kolmannelle henkilölle, ja meitä on muitakin. Eli tyyliin nää tytöt tässä haluaisi jne...

Vierailija

Viimeksi lääkäri äitiysneuvolassa totesi sisätutkimuksen jälkeen lapselleni, että "äiti oli tosi reipas tyttö. Hyvä tyttö kyllä kerta kaikkiaan... Harmi, ettei reippaille äideille voi antaa tarraa." Ja siis tää lapsi on vasta 1,5v, että ei tavallaan kuitenkaan selittänyt sille lapselle sitä juttua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat