Mitä sanoo AV-raati tähän? (ahdistus vauvan jättämisestä)

Vierailija

Tilanne lyhykäisyydessään:

-Hyvän ystävän polttarit, olen toinen kaasoista.

-Poissaoloa vauvan luota tulisi reilu vuorokausi, tähän laskettu mukaan myös krapula..Eli aamusta seuraavaan aamupäivään.

-Vauvalla ikää 4,5 kk.

-Vauva olisi kotona, oman isän ja isoveljen (2,5 v) kanssa.

-Vauva täysimetyksellä, rintamaitoa riittävästi pakkasessa, syö hyvin pullosta, tämä ei ongelma.

-Isän mielestä tässä ei ongelmaa.

-Jos en mene, en voi kertoa todellista syytä. (En yksinkertaisesti kehtaa: olisi sitten pitänyt kieltäytyä aikaisemmin yms.. Myöskään kellään toisella koko polttariporukasta ei ole lapsia, eivät ehkä ymmärrä asiaa näin..) Eli pitäisi ilmoittaa vaikka "vatsatauti" tms. :(

-Olen jo ollut muutaman kerran "viihteen takia" vauvasta erossa, mutta en näin pitkää aikaa.

-Haluan mennä mutta ahdistaa:(

Menisitkö sinä?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

että "tyhjentäisin" tissit vaikka lavuaariin ja nauttisin omasta hetkestä ja sentään ystäväni polttareista, jotka toivottavasti ei ole kuin kerran. Näin isäkin saa hyvää laatuaikaa lapsensa kanssa ja lapsi tottuu myös isään kunnolla. Niin ja varmaankin joisin alkoholia mutta en ehkä ihan rellestäisi. Sillä tavalla että on hauskaa. Vaikka hauskaa toki voi olla selvinkin päin.

Siis menisin, pitäisin hauskaa ja tulisin taas kotiin "pirteämpänä" äitinä kun olen saanut hieman vapaata arjesta!

Vierailija

Olet vain kerran kaaso hänelle - hyvälle ystävällesi.

Miksi pitäisi käydä imettämässä kotona?

Pumppaa tahi lypsä viemäriin. niin minä tein esikoisen kanssa.

Ja pidä hauskaa! Krapula on polttareiden jälkeen sallittu - hyvän tähden!

Vierailija

Mene pitämään hauska ilta! Älä juo kaatokännejä, pari lasia riittää pohjiksi ja ravintolassa samat, niin ei ole kamala kankkunen aamulla.

Vierailija

Mä en voisi varmaan olla vuorokautta pois, joten pyrkisin tulemaan vaikka yöksi kotiin. Jos aamulla on joku yhteisaamiainen ohjelmassa, niin palaisin sitten.

Ei kantsi juoda niin, että on krapulassa. Se seuraava aamu on vielä kamalampi ja karsea syyllisyys. Lopetat sitten juomisen vaikka puolilta öin tms.

Vierailija

menisin mutta en kyllä voisi paljon juodatai olla pitkään.. Ainakaan humalaan, maitoa tulisi suihkuten eli ihan hyvä syy olisi tulla kotiin viimeistään puolilta öin.

Vierailija

voithan aina lähteä kesken pois jos siltä tuntuu, vedota vaikka "liialliseen" humalatilaan:)

omat polttarini oli kun vauvani oli vasta 6vk. pahalta tuntui olla erossa mutta sen jälkeen oli aika pirteä olo kun oli saanut sen yhden vapaapäivän jota en muuten olisi pitänyt.

Vierailija

Jos on mahdollista, käy imettämässä jossain välissä. Joudut jokatapauksessa tyhjentämään rintasi, koska maito alkaa pakkaantua.

Vierailija

Menisin polttareihin, mutta kävisin imettämässä vauvaa välillä kotona. Toki tämä ei onnistu, jos polttarit on kaukana kotoa. Mutta jos esim. 5-10km matka niin kävisin kyllä iltapäivällä (jos aamulla lähtö) imettämässä ja nuuskuttamassa vauvaa. Mulla ainakin tissit räjähtäisi, jos olisin vuorokauden imettämättä! En myöskään joisi humalaan, tulisin illalla ajoissa kotiin autolla ja hoitaisin yöimetyksetkin normaalisti.

Mutta minä en muutenkaan juo humalahakuisesti, enkä tykkää riekkua baareissa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat