Vieraissa luvalla.

Vierailija

Mieheni on ehdottanut että kävisin vieraissa! Perustelee vieraissa käyntiäni eräänlaisena seksi leikkinä joka vain parantaa omaammekin seksielämää. Aluksi torjuin koko ajatuksen, mutta pikkuhiljaa olen alkanut kiihoittua itsekkin ajatuksesta päästä kokeilemaan miten vihreää on ruoho aidan takana,Vaikka kahden kanssa yhtä aikaa. Mieheni vannoo ettei tämä vaikuttaisi suhteseemme, muuten kuin parantavasti! Onko kenelläkään kokemuksia tälläisistä luvalla liikkeellä fanttasioista/kokemuksista ja mikä on ollut lopputulos kun asia on sitten toteutettu, vai onko vieraissakäynti parempi pitää vain ajatusasteella?

Kommentit (3)

Vierailija

Aluksi vaimo suhtautui arkaillen, mutta pitkään esteenä oli vain sopivan miehen löytyminen. Mitenkään aktiivisesti ei lähdetty etsimään, mutta kun sitten työpaikan vaihdoksen yhteydessä sopiva mies ilmaantui niin jännäähän se oli.

Se vaihe kun he vasta katselivat toisiaan oli minustakin ihan meidän suhdetta lähentävä, mutta kun päätyivät sänkyyn niin aika nopeasti alkoi mustasukkaisuus nousta. Aika nopeasti tuo suurin kiihko kuitenkin meni ohi. Nyt he tapailevat silloin tällöin ja asia minustakin on OK, mutta tuskin hirveästi harmittelisin, jos se päättyisi...

Nämä on hyvin hienovaraisia juttuja.

Vierailija

olemme jo vanha pari 50v avioliittoa takana haaveeni on että saisin katsella kun vaimoani naisi nuori poika

Ja sitten itse pääsisin ns liukkaille.

Olen huomannut että näillä palstoilla on paljon pareja jotka haluaisivat ns kolmatta pyörää .

Tässä iässä varsinkaan ei enää mustasukkaisuus kiusaa Monella parilla se on mahtava piristävä ruiske Monet naiset eivät useinkaan saa yhdestä miehestä/kerrasta tarpeeksi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat