Mä en ymmärrä miksi Kuitunen on niin ruman äijän kanssa suorastaan susiruma

Kommentit (12)

Vierailija

veikkanpa ettei kovinkaan moni (kukaan) täältäkään ottaisi rumaa ja pienimunaista miestä joka on surkea sängyssä vaikka luonne olisi kuin ka puhdasta kultaa tahansa.

Turha väittää vastaan, en usko kuitenkaan.

Vierailija

PEnis on yksi ominaisuus, muitakin on. Useat muut ovat minun (ehkä Kuitusenkin) mielestä ulkonäköä ja mahtavaa sukuelintä tärkeämpiä.

-7-

Vierailija

loppujen lopuksi vietän yhteisestä elämästäni mieheni kanssa aika pienen osan sängyssä tai häntä kasvotusten tuijotellen. Suuremman osan käytän keskusteluun ja yhteisten asioiden säätämiseen.

Kyllä, minä otan mieluummin älykkään, hauskan ja yhteistyöhaluisen sekä -kykyisen miehen kuin adoniksen mahtimeisselillä. Onneksi aika monessa miehessä nämä ominaisuusjoukot eivät sulje toisiaan pois.

t. 7, joka ei onnekseen ole joutunut ihan raakaa valintaa koskaan tekemään, mutta on kuitenkin kokenut isokyrpäisen kusipään kyytiä, eikä halua sitä koskaan enää

Vierailija

ja kestävä peniskö siis on ainoat ominaisuudet, joita miehessä voi arvostaa? Kyllä mulla on listan kärjessä kuitenkin vähän muita ominaisuuksia kuin näitä ulkoisia...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat