Paljonko UUSISTA vauvan vaatteista voi kirpparilla pyyttää?

Vierailija

Mekoista, bodyista, collegepuvuista, yöpuvuista jne?

Löytyy KappAhl, Lindex, H&M, Tutta jne..

Kommentit (7)

Vierailija

Muistelen siis markka-aikaa, jolloin viidellä markalla sai jo vaikka mitä, ja vaatteiden hinnathan ovat nykyään paljon halvempia kuin silloin.

Itse myyn käytetyt 20-50 sentin hintaan, käyttämättömiä ei ole ollut myyntiin. Muutenkin uusien myymisestä tulee varastettu tavara mieleen.

Vierailija

mutta uudenveroinen kyllä.

Itsepalvelukirppiksillä näitä näkee n. 8 euron pyynneillä, mutta epäilen kyllä kaupan käymistä, koska siellä ne roikkuvat.

Voisiko näitä uusia yrittää tutuille? Tai ehkä huutiksessa saisit paremman hinnan.

Vierailija

Lainaus:

Jos menen Lindexiin, en joudu valitsemaan yhdestä vaatteesta kokoa 62 ja jostain erinäköisestä kokoa 68, ja jos lapseni käyttääkin jo kokoa 74 niin samat kuosit ovat vertailtavana siinäkin koossa. Lisäksi noista vaatteista saa kaupoista uutenakin usein esim. 30% alennuksia kun on kauppojen kantiskortit.

Käyttämätön kirppisvaate ei vaivattomuudeltaan yllä lähellekään normaalivaatteita, enkä siksi maksaisi lähellekään yhtä paljon. Jos haluan säästää rahaa, menen kirppikselle. Jos haluan maksaa monta euroa siitä että tiedän saavani mitä haluan, menen kauppaan.

Mutta eihän se ole hullu joka pyytää - minä en olisi ap:n asiakas, mutta ehkä joku muu on?

Mistäpä tiedät, ettet olisi minun asiakkkaani. Kysyinkin täältä vasta neuvoa en ollut laittamassa mekolle 8€ hinnaksi. KYSYIN NEUVOA! Laitan sitten vaikka 2,50€ pääsenpähän eroon niistä :)

Vierailija

esim. Tutan 62cm mekko jollain kahdella eurolla kun sen hinta kaupassa on ollut 24,95€. Ja kerran ollut päällä juhlissa. Ei käytön jälkiä! Ja näitä uusia vaatteita on paljon!

Vierailija

Jos menen Lindexiin, en joudu valitsemaan yhdestä vaatteesta kokoa 62 ja jostain erinäköisestä kokoa 68, ja jos lapseni käyttääkin jo kokoa 74 niin samat kuosit ovat vertailtavana siinäkin koossa. Lisäksi noista vaatteista saa kaupoista uutenakin usein esim. 30% alennuksia kun on kauppojen kantiskortit.

Käyttämätön kirppisvaate ei vaivattomuudeltaan yllä lähellekään normaalivaatteita, enkä siksi maksaisi lähellekään yhtä paljon. Jos haluan säästää rahaa, menen kirppikselle. Jos haluan maksaa monta euroa siitä että tiedän saavani mitä haluan, menen kauppaan.

Mutta eihän se ole hullu joka pyytää - minä en olisi ap:n asiakas, mutta ehkä joku muu on?

Vierailija

Kymmenen prossan sääntö alkuperäisestä hinnasta hyväkuntoiselle vaatteelle. Ostajahan ei ole kiinnostunut siitä paljonko sinä olet maksanut vaatteesta. Peruskirppiksellä on vaikea kuvitella, että joku maksaisi 3-4 euroa enempää vauvan mekosta. JOs laput kiinni, niin sitten ehkä jotain 6-7 euroa.

Nopealla haulla huutiksesta

Joku oli ostanut tutan uudeksi merkityn bodyn ja potkari 4,5 eurolla, toinen uudenveroinen body+potkari-setti oli noussut 8,90 euroon.

Vierailija

Mutta eipä siinä mitään. Etenkin jos olet menossa itse sinne kirppikselle seisomaan niin voit vähän tunnustella tilannetta - pyytää ensin enemmän ja sitten ehkä laskea hintoja jos siltä tuntuu. Noilla itsepalvelukirppiksillä tilanne on siitä ikävä että "ota tai jätä" -tilanteessa helposti tulee tosiaan jätettyä ostamatta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat