Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (31)

Minä olen 33 ja varmasti simahdan lasten kanssa nopeammin kuin mies. Eihän tuon kunnossa ja jaksamisessa ole mitään vikaa. Leikkii lasten kanssa paljon, jaksaa aina lähteä (potkii mutkin) pulkkamäkeen, puistoon jne. Usein järjestää lapsille kaikkea kivaa oma-aloitteisesti: vie HopLopiin, varaa risteilyn, bongaa lehdestä lastentapahtuman jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mieheni oli 50v. kun saimme lapsen. Toinen syntyy kesällä, mies on silloin 53. Itse olen melkein 20v. nuorempi.

Meillä mies jaksaa oikein hyvin, välillä paremmin kuin minä:-)

Tunnen yhden 63-vuotiaan miehen, olen miettinyt jaksaisiko/haluaisiko vielä lasta. Vaikuttaa oikein hyväkuntoiselta, vaativassa bisnestyössä vielä, tosin eläkeikä kolkuttaa, mutta matkustelee töiden puitteissa ja muutenkin vielä koko ajan. Aika hyväkuntoinen siis täytyy olla?

- tutustuttiin triatlon piireissä. Tai no se on liian hienosti sanottu. Mentiin vaan sattumalta samalla koneella samaan paikkaan harrastelijakilpailuun ja tajuttiin kamppeita roudatessamme että taitaa olla sama harrastus.

vanhuuden höperyyteen tai muihin iän tuomiin sairauksiin. Siinä sinulla sitten on hoitamista mies ja pesue.

Oletteko sopineet näistä asioista etukäteen miten toimia?

Lainaus:

- tutustuttiin triatlon piireissä. Tai no se on liian hienosti sanottu. Mentiin vaan sattumalta samalla koneella samaan paikkaan harrastelijakilpailuun ja tajuttiin kamppeita roudatessamme että taitaa olla sama harrastus.

Äitini on 59v ja isäni 65v.

Eli äitini on nuorempi kuin mieheni ja isä taas muutaman vuoden vanhempi.

Kyllähän he aluksi muutaman kerran haukkoivat ilmaa kun asiasta kerroin mutta aika nopeasti asian kanssa tulivat sinuiksi. No, ainakin on harvinaisen paljon vanhemmillani ja miehelläni keskustelunaiheita kun ovat samaa ikäluokkaa...

Siskolleni tämä ikäero oli ehkä vaikeampi pala.

ap

Lainaus:

tulevaisuutta? Luuletko että häntä "hävettää" isänsä ikä kun on murrosiässä?

Kyllä - olen miettinyt tätä ja pakostihan lapsi joskus tulee häpeämään isäänsä tämän iän vuoksi. :( Mutta toisaalta...eikö jokainen teini-ikäinen häpeä vanhempiaan jostain syystä? Isä on liian "duunari, rahanahne, plösö, tietämätön, törppö, kädetön tai muuten vaan idiootti". Ja äiti on liian "nuorekas, mummoontunut, kotiäiti, uraäiti, kiinnostunut lapsen asioista, ei-kiinnistunut lapsen asioista, pullantuoksuinen, pullantuoksuton, ihan mitä vaan".

Eniten kyllä huolettaa se että lasta kiusattaisiin isänsä iän vuoksi - asian johon hänellä ei ole ollut mahdollisuutta vaikuttaa. Ihan sama jos hän kettuilee meille isän iästä - mehän sen olemme hänelle "aiheuttaneet".

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat