Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutiksen hinnoittelusta apua?

Vierailija

Laittaisin sinne myyntiin tyttöni oikein hyväkuntoisia vaatteita (mm. Gymboree, IdaT, Katvig, Mysplysch, Filiola, Cupcake...), paljonko kannattaa laittaa lähtöhinnaksi esim Cupcake mekko, erittäin hyväkuntoinen, tai IdaT fleecehaalari? Gymboreelta settejä joissa body, legginssit, mekko, sukat samaa sarjaa?

kannattaako myydä yksittäin vai pakettina?

Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija

Hintavaraus on todella ärsyttävä - en halua tuhlata aikaani huutelemalla tavaroita joista ei tiedä millä hinnalla niitä oikeasti ollaan valmiita myymään. Sanotaan vaikka että haluaisin ostaa vaatepaketin kokoa 68, niin jos odotan ensin että miten käy siinä hintavarauksettomassa paketissa ja sitten saan kuulla ettei myyjä myykään, olen hukannut aikaa kun en ole huutanut jotain pakettia jonka oikeasti voin saada. Siinä välissä vauva sitten kasvaakin jo ohi siitä koosta, ja lopulta vain vituttaa.

Vierailija

Onko kokemusta meneekö huutiksessa vaatteet yleensä hyvin vai joutuuko myymään liian halvalla?

Esim toi mekko ollut kaupassa muistaakseni n. 50€, en viitsis ihan parilla eurolla myydä kun on uudenveroinen yhä...

ap

Vierailija

Mä olen usein tehnyt niin, että olen laittanut lähtöhinnaksi hyväkuntoisille noin 30% uuden vastaavan hinnasta ja en hintavarausta ollenkaan. Ja sitten jos ei ole mennyt ekalla kertaa kaupaksi, niin olen aina pudottanut hintaa joka viikko eli noudattanut ns. hollantilaista huutokauppaa tavallaan. Nuo merkkivaatteet laittaisin myyntiin yksittäin, sitten taas jos on jotain pientä vikaa tai jotain markettimerkkejä, niin sitten pakettina myyntiin vaan. Jos sulla on joku setti sävy sävyyn, niin voit toki kokeilla niitä laittaa kerralla myyntiin - siinä on vaan se, että jos vaatteita on vaikka 4, niin postikulut on kuitenkin suuret ja ne on yhtä vaatetta kohtaan kovat. Yksittäisen postikulut pysyy pieninä ja sitten paketeissa ne jää kuitenkin yhtä vaatetta kohtaan siedettäviksi.

Uusimmat

Suosituimmat