Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi kävi kylässä ja taas kuulin

Vierailija

mitä kaikkea olen tehnyt väärin ja mitä jättänyt tekemättä.. Hän haluaa ihan selvästi vaan saada aikaan pahan mielen.. Olin kastellut kukat ennenkuin hän tuli ja kappas kun huomasi ja sanoi että ovat liian märkiä.. Vauvamme oli juuri nukahatnu vaunuihin kun hän tuli ja sanoi sitten että no miksi se aina nukkuu kun hän tulee.. Öö väkisinkö mun olisi pitänyt vauvaa pitää hereillä?? Ni eipä se tule edes puolivuotis synttäreille(ajattelin pitää isovanhemmille ja tädeille kahvittelukutsut) kun käy täällä pari päivää aikasemmin, eikä edes asu kovinkaan kaukana.. Joskus menee niin vaan hermot siihen akkaan.. Ja kun sanon jotain vastaan niin sitten se suuttuu ja laittaa välit poikki ja sanoo että kun minä suutuin enkä halua nähdä häntä.. kohta en haluakkaan!!!

Kommentit (4)

Vierailija

Ei tuu niitä lisätappeluita enää asiasta. Mäkätä ja marmata vaikka sitten ukolles tai äidilles, että millanen anoppi sulla on ;)

Vierailija

Kun kerta anoppi lausuu surutta ääneen negatiiviset asiat, niin sano sinäkin. Koita pysyä tyynenä ja sanoa rauhallisesti asiat.

-Kyllä nuo kukat on aivan liian märiksi kasteltu!

-Negatiivinen kommentti yksi/ensimmäinen negatiivinen asia

-Taasko se vauva nukkuu kun minä tulen käymään

-Vauvalla on oma unirytminsä jota noudattaa.

ja jatkossa negatiivinen kommentti kaksi, kolme jne. Sitten kysy että onko hänen tarkoituksensa tahallaan pahoittaa toisten mieli, ja että onko sinussa tai sinuun liittyvissä asioissa mitään positiivista.

Uusimmat

Suosituimmat