Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oletko ikäistäsi nuoremman näköinen?

Vierailija

oletko sitä vai tuntuuko siltä?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Monesti kun tulee puhe siitä, minkä ikäisiä lapseni ovat, kysytään kohta "niin minkä ikäinen sinä olitkaan?" (Olen 28, vanhin lapseni on 9v). Eli noin yleensä mun oletetaan olevan 23-25.

Vierailija

Kaikki luulevat alle 18-vuotiaaksi, vaikka olen jo 26. Yleensä naurattaa, joskus harmittaa. Olen aina ollut nuoren näköinen, johtunee pyöreästä kasvonmuodosta ja lyhyestä mitasta.

Äiti oli samaa luokkaa. Isä aina kertoo kuinka oli yrittänyt vielä äitiä syömään oikein ravintolaan, kun äiti odotti siskoani viimeisillään ja oli tosi väsynyt ja vähän surullisella tuulella. Ravintolan väki vain ei päästänyt äitiä sisään, kun paperit olivat jääneet kotiin, ja äiti näytti niin nuorelta. Eipä se vauvamahainen äiskä olis mitään alkoholia juoneet, mutta eivät päästäneet silti sisään. Isä on siitä vieläkin sen verran vihainen (siitä on liki 40 vuotta aikaa), että aina paikan ohittaessaan mainitsee "tuossa oli se ravintola!"

Vierailija

Kukaan ei koskaan arvaa todellista ikää ja ihmettelee kuullessaan, että mulla on kolme lasta. Olen kolmekymmentä. Olenko sitten vaan niin kypsymätön ja epäsopivan oloinen äidiksi?! :D

Vierailija

ammattikouluun juuri peruskoulusta lähteneiden (15 - 16v) oppilaiden seuraksi opiskelemaan.

Kukaan ei missään vaiheessa arvellut minun olevan heitä vanhempi.

Vierailija

(olin silloin 24 ja kysyttiin papereita viinipulloa ostaessani), mietin että se on paskapuhetta eikä kukaan oikeasti voi haluta olla niin vauvannaama. Mutta täytyy sanoa että kyllä nauratti ja olin jopa vähän imarreltu, kun Alkossa kysyttiin papereita vielä 32-vuotiaanakin.

Vierailija

kyllähän ihmiset aina imartelevat alaspäin, mutta enpä usko aina kaikkea mitä ihmiset sanovat. Suurin osa niistäkin "nuoren näköisistä", jotka jauhavat kuinka heitä kehutaan, eivät todellakaan näytä niin nuorilta kuin itse luulevat. :)

Vierailija

minut arvioidaan aina viitisen vuotta nuoremmaksi, mutta niin on tehty koko ikäni. Tiedän kuitenkin paljon nuoremmankin näköisiä ikäisiäni. Minusta on vaan kiva, jos luullaan nuoremmaksi, kun olen "jo" 26 (riippuu kehen vertaa).Tunnen itseni sisäisesti monesti aivan teiniksi, mikä ei ole hyvä juttu, kun kai minun olisi pitänyt jotenkin kehittyä henkisesti teini- iän jälkeen. Ehkä se johtuu siitä, etten viettänyt minkäänlaista teinimäistä elämää silloin teininä. Tai siis en tunne itseäni vastuulliseksi aikuiseksi, mistä syystä joku lastenhankinta tuntuu aivan utopistiselta tässä vaiheessa.

Vierailija

Sen sijaan uskon kyllä että tähän ketjuun vastaavat nimenomaan ne babyfacet. Jos otsikko olisi että "onko sinulla isot huulet" niin siihen vastaisivat isosuiset, eivät ne joiden vastaus olisi että "ei, ihan tavalliset huulet minulla on".

Lainaus:

kyllähän ihmiset aina imartelevat alaspäin, mutta enpä usko aina kaikkea mitä ihmiset sanovat. Suurin osa niistäkin "nuoren näköisistä", jotka jauhavat kuinka heitä kehutaan, eivät todellakaan näytä niin nuorilta kuin itse luulevat. :)

Vierailija

Tai ainakin mut tulkitaan yleensä kymmenen vuotta nuoremmaksi. Olen lyhyt ja mulla on pyöreä naama. Suht hoikka. Ilmeryppyjä on jo vähän, joten en oikeasti ole ikäistäni nuoremman näköinen. Ikä 33.

Vierailija

Paras ja hauskin kommentti tuli tällä viikolla, kun töiden puolesta jouduin/pääsin esittäytymään yläasteelle.. Eräs 7-luokan oppilas kommentoi kerrottuani kuka olen, että hän luuli minun olevan uusi oppilas :D :D :D Ja minulla siis ikää 31 v.!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat