Työpaikan vessassa nähtyä

Vierailija

ollaan me joskus pöljiä, mutta ei se mitään... pikku piriste vessareissuille! hehe

Kommentit (9)

Vierailija

Myös on käsipyyhe telineen alla vissiin hammastahna läikkä, sen erottaa kun istuu pöntöllä, mutta ei muuten.

Katselen sitä ja mietin aikaa kun itse oli teininä siivoojana, jäiköhän mullakin jotakin pyyhkimättä :)

Vierailija

siis tarkoitin seiniä, en sieniä...

Joo, arjen piristyshän tämä salainen katseluni on arjen keskellä. Oivalsit oikein kolmonen. : )

En uskalla kokeilla tehran irtoavuutta. Sittenhän sitä ei enää ole... Olen melko varma, että lähtisi hyvinkin helposti, näyttää ihan sellaiselta.

Onko muilla tällaisia pikku arjenpiristyksiä?

Vierailija

Olin siivoojana yhdessä virastotalossa ja siellä piti kerran kuussa pestä vessojen seinätkin niin ylös asti kuin yletti. Ei niitä oikeasti kerkeä siivoomaan perusteellisesti ja meilläkin ne päivät meni ylitöiksi (palkattomiksi).

Tosin jos on hyvä siivooja, niin huomaa tuollaiset tahrat ja pyyhkäisee pois samalla kun pyyhkii sen ovenkahvan.

Tosin voi olla, että on niin pinttynyt tahra ettei se lähde.

Vierailija

Tahra on niin pieni, että tuskin sitä on siivooja edes ikinä huomannut. Tämä on vain ollut minun "vessahupini" muutaman vuoden.

Kaikkea hulluutta sitä on. Samalla siellä kopissa voi tyhjätä päänkin vaikka seiniä tuijotellen.

Vierailija

Työpaikan vessaa olen katsellut aina siellä käydessäni. Seinässä on ollut pieni tahra lähellä vessapaperirullatelinettä jo tosi monta vuotta. Seuraan sitä huvikseni (kun joskus istunnolla ei muutakaan tekemistä ole :) ), tuo tulee taatusti olemaan siinä ikuisesti. Muutoin vessa on siisti. Siivoojan työ on taatusti mitoitettu juuri altaan ja pytyn peruun ja lattian pyyhkäisyyn sekä peilin ja oven pyyhkäisyyn. Sieniä tuskin pestään, kun ei ole mikään suihkutila.

Tahra ei haittaa, onpahan vain pistänyt silmään.

Tänään juolahti mieleen, että kerronpahan ensimmäistä kertaa tästä jollekin, eli tänne. Muille en aio kertoa. Seuraillaan...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat