Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Pidättekö miehesi kanssa, ainakin, "julkisesti" yhtä?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Esim jos mulla on töissä ollu jotain ristiriitaa jonkun kanssa, niin se vastapuoli on aina idiootti, asiasta riippumatta, jos asiasta kotona kerron. Julkisesti molemmat hoitaa omat asiansa, mutta hiljaisen tuen saa toiselta aina. Ihan tosi läheisten sukulaisten tai ystävien kanssa voi joskus jutustella/vitsailla myös kumppanin huonoista puolista. Ikinä mieheni ei kyllä lyöttäytyisi äitinsä puolelle minua vastaan

Vierailija

kotona kyllä valitettavasti säännöllisen epäsäännöllisesti.

Olemme hyvin voimakasluonteisia persoonia, joten olemme monista asioista julkisestikin eri mieltä. Emme näe mitään mieltä muuttaa omaa kantaa vain toisen vuoksi. Rakentavaa väittelyä.

Ei ole vielä tullut eteen tilannetta, että pitäisi toista julkisesti jotenkin puolustaa. Mutta lähtökohtaisesti tukena ollaan, aina. Mutta samaa mieltä harvoin ;)

Vierailija

Ja mua se ärsyttää ihan kybällä. Sen omille frendeille ja sukulaisille me aina pidetään yhtä, mutta mun naispuolieille kavereille sen täytyy lossaa aina jotain... Ja kun aiheesta sanon, niin mä vaan en ymmärrä läppää jne...

Tosi paska tilanne, mä en diggaa tosta yhtään, mutta minkäs teet...

Vierailija

Mies ei siis mollaa, mutta ristiriitatilanteissa menee aina jonkun muun kuin mun puolelle. On ollut vakaviakin juttuja- eikä meillä todellakaan hyvin mene. Parisuhteen edellytys on se että pitää kummpaninsa puolta, eikä mollaa vaan kehuu. Täällä 2 huonoa esimerkkiä.

Vierailija

varsinkin siskoni miehen kanssa meitä mollaavat, kun ollaan siskoni kanssa niin samanlaisia, siis pahoja tapojamme=) muuten pidetään yhtä ja puolustetaan toisiamme.

Vierailija

Tarkoitus ei tietenkään ole myöskään nolata toista tms, mutta emme myöskään teeskentele olevamme kaikesta samaa mieltä. Jos toinen vaikka sanoo äänestävänsä henkilöä x, toinen voi hyvinkin sanoa ettei ikinä äänestäisi sitä hullua, tms...

Vierailija

Minä olen joskus huomannut itse moittivani miestä tai miehen tapoja seurassa, yleensä pyritään kyllä siihen ettei toista arvostella tai mollata muiden kuullen. Ihan siitä syystä että sitä on ulkopuolisten ikävä kuunnella. Meillä on yksi tuttavapariskunta jotka haukkuvat toisiaan minkä jaksavat, latistaa illanistujaistunnelman kaikilta aika tehokkaasti...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat