Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä ainakin olen niin laiska, ettei mitään määrää! Tänään heräsin ysiltä ja nukuin

Vierailija

päiväunet klo 14-16. Puhelin soi kahdesti, en vastannut. Hirvittää jo valmiiksi, kun pitää syksyllä mennä töihin. Esikoisen aikanaan vein 1-vuotiaana p-kotiin ja menin töihin. Silloin olin kamala uraäiti, joka ei rakasta lastaan, nyt olen laiska kotiäiti, joka elää yhteiskunnan ja miehen siivellä. 27 vuotta ainakin kerkeen vielä olla työelämässä, eli yht. 37 vuotta, mutta laiska mikä laiska...

Kommentit (5)

Vierailija

nostaa kamalan metelin myöhemmin kun on vienyt lapsen hoitoon..

Kamalaa pph on vienyt lapsen ulos vain aamupäivällä tai näyttänyt dvd:n...

Vierailija

Lainaus:

nostaa kamalan metelin myöhemmin kun on vienyt lapsen hoitoon..

Kamalaa pph on vienyt lapsen ulos vain aamupäivällä tai näyttänyt dvd:n...

Me ollaan iloisia siitä, että joku vaan hoitaa meidän lapsia antamalla ruokaa ja viemällä edes kerran päivässä ulos. Ei olla mitään vaativia äitejä, kuten jotkut, joiden mielestä lapsen päivässä on oltava aina tietty ja sama rytmi, josta ei poiketa edes 3. maailmansodan alkaessa. Ja nipotetaan, kun pph ei joka päivä jaksa askarrella lasten kanssa.

terv 2

Vierailija

siitä nukkumisesta on kiinni, niin mä se vasta laiska oonkin!! nukuttiin 1,5v ja 3,5v tyttöjen kanssa tänään 11 ja aamupalakin syötiin vasta 11.30! Normaalisti sentään herätään jo 10....

Uusimmat

Suosituimmat