Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos menet seuramatkalle Kanarialle, rupeatko jo koneessa juomaan alkoholia?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Lainaus:

mulla ei ole koskaan osunut kohdalle känniläistä lentokoneessa, ja matkustan paljon! ja kyllä itse otan aina kuoharia/viiniä lomamatkalla, tottahan toki, mutta ei se tarkoita sitä että olisi kännissä. Pitäähän nyt loman alkamista juhlistaa!

ole saanut kokea humalaisen kanssa matkustajan tuomaa autuutta :) Se ei meinaa oikeasti ole yhtään kivaa vrt. bussissa pääset pois vaikka seuraavalla pysäkilla, lentokoneessa et pääse mihinkään.

Vierailija

Jos olen lasten kanssa liikenteessä, eipä tule aloitettua lentokoneessa juomista. Ja muutenkin juon tuollaisilla lomareissuilla todella vähän. Jos olen aikuisten kanssa liikenteessä, on meno vähän toinen, mutta koneessa en silloinkaan aloita.

Vierailija

ensinnäkään en menisi kanarialle ja toiseksi en myöskään seuramatkoille.

voipi olla että jos lentokoneella jonnekkin lomalle menisin niin voisin yhden tai kaksi ottaakkin punkkua tai skumppaa.

Vierailija

ja kyllä itse otan aina kuoharia/viiniä lomamatkalla, tottahan toki, mutta ei se tarkoita sitä että olisi kännissä. Pitäähän nyt loman alkamista juhlistaa!

Vierailija

ja/tai kuoharia! ja lapsetkin minulla on mukana. Tuletteko niin perskänniin yhdestä lasillisesta ettette sen jälkeen voi huolehtia lapsistanne??

Vierailija

Kotimaan lennolla juon harvemmin mitään muuta kuin kahvin. reittilennolla ruokajuomat voi tarkoittaa esim. kuohuviini, olut, likööri. Seuramatkalla, jossa saa maksaa kaikesta niin todennäköisesti vain kuohari ja olut.

Vierailija

samaan aikaan yhden miehen kanssa joka oli ihan tillin tallin ja kiukutteli lentoemoilta lisää juotavaa koko ajan. Lentoemännät sille sitten juotavaa toivat aina kun muki tyhjeni, katsoivat varmaan parhaaksi tehdä niin ettei mies saa kilareita. Aika ahdistavaa olla lentokoneessa kaato kännissä olevan ihmisen kanssa.

Vierailija

syön joka lentomatkalla myös yleensä voileivän. Kiinnostaako sekin? Minulle joku viinilasillinen on ihan yhtä tavallinen kuin joku peruna, ei sitä tarvitse erikseen miettiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat