G: Mitä hassua olet tehnyt/ meinannut tehdä väsyneenä?

Vierailija

Joskus oli jossakin ketju mitä äidit ovat väsyneenä tehneet. Olisikin nyt hauska lukea vastaavia tarinoita...

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

- Laittanut maidon kuivauskaappiin.

- Laittanut lompakon jääkaappiin.

- Laittanut kertakäyttövaipan pyykkikoriin.

- Pessyt kertakäyttövaipan pyykkikoneessa.

- Unohtanut laittaa pesuaineet pyykkikoneeseen.

- Muistanut vasta kaupan pihassa, että minullahan on nukkuva vauva autossa.

- Laittanut hiuslakkaa kainaloon deodorantin sijasta.

- Yöllä antanut vauvalle tuttipullon ilman tuttiosaa (kiva siivota)

- Yöllä vaihtanut vauvan vaipan niin, että haaraosa oli toisella lonkalla ja toinen teippiosa oli jalkojen välissä. (ei pitänyt vaippa hauhean hyvin) :)

- Keittänyt vauvan muovisia helistimiä niin kauan, että ne meni ihan muodottomaksi. :(

- Laittanut likaiset astiat jääkaappiin

- Tunkenut tuttia miehelle suuhun, kun vauva alkoi yöllä itkeä.

- Heijannut tyhjiä ostoskärrejä ja rattaita.

- Kävellyt kassan ohi ihan tyynesti kärry täynnä ruokaa.

- Maksanut kassalla kaikki muut ostokset paitsi kärryn alla olleen vaippalaatikon.

Joo... Äiti on vähän väsynyt :)

Vierailija

(yleensä lompakko siellä) ja kaivelin kaupassa kassatädille vähän leipää ;)

Heitin avaimet roskikseen

En millään muistanut vauvan syntymäaikaa neuvolassa (onneksi täti korjasi koneelta oikein...) noloa!

Lähdin vaunuilemaan aamutossuilla pakkaseen.

Vierailija

Kaupassa maksanut ostoksensa, pakannut ne ja tyytyväisenä lähtenyt kotiin, ilman sitä juuri pakattua kauppakassia. Muutaman kerran juossut kassa perään :D

Vierailija

unohtelen todella usein mihin olen jonkin tavaran laittanut. kännykkä varsinkin on ollut viime aikoina usein kateissa. monta kertaa olen laittanu lapselle housut jalkaan ja muistanut sitten että body on vielä ylhäällä. silmälasini on myös kateissa. kerran etsin niitä tosi pitkän ja kysyin mieheltäkin tietäisikö hän niistä jotain. satuin sitten kävelemään peilin ohi ja totesin että päässähän ne oli ihan normaalisti vielä. tää oli ihan sika noloa ja saan välillä vieläkin kuulla tästä, varsinkin jos etsin laseja... piilareita käytän tosi harvoin joten melkein aina tulee laitettua lisäksi ne lasitkin vielä päähän=)

Vierailija

tulin neuvolasta ja olin juuri saanut reseptin pillereihin, ulko-ovella oli roskis ja heitin reseptin sinne, niin kuin yleensä kaupasta tultuani heitän kuitin kaupan ulkopuolella olevaan roskikseen.

Huomasin vasta seuraavana päivänä ja piti soittaa uusi aika uuteen reseptiin kun "kadotin" edellisen...

Vierailija

eli niitä mustia silmänalusia.

Kerran keitin kanamunia puoli tuntia. Menin olkkariin katsomaan telkkaria ja ihmettelin myöhemmin ääntä. Vesi oli loppu ja munat pomppivat iloisesti.

Kaveri värjäsi väsyneenä hiuksiaan ja ilahtui, kun soitin. Sanoi, että värit ollu päässä 1,5 tuntia.

Vierailija

Tulin suihkusta ja huomasin peilistä, että ripsarit oli jääneet silmien alle. Ei kun kasvoja pesemään uudestaan. Aikani hinkkasin ja ihmettelin värin pysyvyyttä, ennen kuin tajusin etten oikeasti ollut edes meikannut moneen päivään. Oli vaan vähän mustat silmänaluset...

Vierailija

mies ja lapset mukana. Minua alkoi väsyttämään ja sanoin lähteväni autolle ja mies jäi jonottamaan kassalle ja niin ihan kävelin kaupasta reppu ja käsilaukku samassa kädessä. Autoa avatessa huomasin vasta repun, ja palasin sitä maksamaan.

Vierailija

Käynyt eriparikengilä kaupassa

Pistänyt ketsuppia aamupuuroon

Pistänyt diabeetikkolapselleni liikaa insuliinia (meinannut, onneksi huomasin ajoissa)

Vierailija

mies meni takas töihin isyysloman jälkeen. minä sitten aamulla keittämään kahvia. huuhtelin kahvipannun normaalisti mutta ajatuksissa olin jo siinä vaiheessa että tyhjennän vanhat purut roskiin. olin juuri kaatamassa huuhteluvedet roskiin kun tajusin että eihän ne olekkaan ne purut. sama toistui seuraavana aamuna.

pari kertaa oon myös ollu laittamassa jääkaapin asemasta mikroon ja toisinpäin. ne kun ovat vierekkäin...

Vierailija

niin laitoin sen ruokapöydälle kylki pöytään päin, eli siis laitoin sen siihen makaamaan. Purkissa oli onneks sen verran vähän ja se oli vähän kiinni ettei kaikki tullu ulos

Vierailija

Lainaus:

Pahimmillaan leipäveitsi on ollut osua jalkapöytään. :/

...kyse oli kyllä enemmän vahingosta kuin väsymyksestä. Jälki oli pahaa ja verta tuli tosi paljon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat