Anopin mielestä olen huono äiti ja vaimo

Vierailija

Nyt se on kuultu, olen ihan huono. Tarjoan lapsilleni ja miehelle suurustamattomia kastikkeita, käytän lihalientä(en tee itse),en säilö ja pakasta tarpeeksi marjoja, sieniä yms. Siivoan liian harvoin, en ompele lapsilleni vaatteita(en omista ompelukonetta+en osaa+ inhoan), en kudo sukkia.

En osaa kasvattaa lapsia , 2v kastelee öisin ja 5v tulee painajaisunien takia viereemme, niin ei kuuluisi lapsen käyttäytyä. En arvosta miestäni, hänen pitäisi päästä aina lepäämään töistä tultua, ja sen jälkeen tarjoilisin hänelle ruoan( tapana syödä klo 17 kun mies tulee kotia yhdessä perheen kanssa) olen kuulemma kamalin miniä jonka hän on voinut kuvitella saavansa.

Tänään anoppi oli iltapäiväkahveella ja antoi palaa.........olen itkenyt siitä asti

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

muuta kuin, että haistata veet koko muijalle.

Minä en suostuisi näkemään moista hyypiötä never, jos pyytäisi anteeksi, voisin harkita...

Vierailija

Ittelläni on äiti samaa porukkaa: pitää tehä itte, laittaa miehelle kaikki valmiiksi. On kauhuissaan jos miehelle ei EDES kahvia keitä valmiiksi kun tulee töistä.. :D

MITÄ SITTEN? Mieheni ei odota saavansa täyttä palvelua.

Meidän kotona mies haluaa osallistua; vaihtaa vaippojakin lapsille -asia joka ei ole koskaan kuulunut isälleni ja meitä on 5 lasta. Se on aika surullista.

Se mistä itse olen ylpeä MEIDÄN perheestä on että kaikilla on aikaa toisilleen. Kun isäkin tekee pari pikkusta hommaa niin kaikki ei jää omalle koltolle, riittää aikaa puuhata enempi keskenään!

Etsi itse niitä hyviä puolia teijän olemisessa ja nauti siitä! Sillä aikaa kun toinen laittaa aikansa siivoamiseen toinen ompelee ja kolmas leikkii lapsensa kanssa. Kaikkea ei voi tehdä, tartteeko?

Pitääkö sitä ihmisen tehdä asioita niinkuin toiset tekee??

Vierailija

Oma anoppini ajattelee varmaan suunnilleen samoin, mutta ei sentään suoraan minulle valita. Mitä mieltä miehesi on? Onko sinun tukenasi vai samaa mieltä kuin äitinsä?

Vierailija

Meillä anoppi teki tuon jo tosin 10 vuotta sitten..oikein illalla tuli meille kotiin kun mieskin oli kotona haukkumaan mut! Oli oikeen lapulle kirjottanu kaikki asiat että muistaa varmasti haukkua kaikki asiat. Minä ja mieheni suu auki kuunneltiin ja sitten miehenikin avasi sanaisen arkkunsa... oltiin aikas kauan näkemättä...sitten akka kehtas olla niinkuin ei mitään. sitten olikin tasasta jonnin aikaa ja tasaisin väliajoin sieltä tulee tuhtia juttua olen oppinut antamaan mennä toisesta sisään ja toisesta ulos ja sekös anoppia ärsyttää. Mies tosin menee aina välillä pistämään epävakaan äitinsä järjestykseen.

Viimeisin oli kun haukkui ystäväni, silloin annoin palaa ja kuulla anopin kunniansa...oli hiljaa silloin.

Ajattelen että haukkukoon minua mutta ystäväni ja lapseni jätetään rauhaan!

letkautuksia anopin suusta: "No syötä tosta lapsesta läski",(lapsella nälkä ja söi) "täytyy olla jotain vikaa kun on kasvissyöjä"(puhui äidistäni) "soitin neuvolaan ja yleensä lapsen ruokinta aloitetaan perunalla ja porkkanalla,älä pelkää en sanonut nimiä"(tosiaan oli soittanut neuvolaan kun annoin 1,5v kalakeittoa)...oikeesti hullu

Vierailija

Itse olen aika samaa maata.. :)

Meillä tosin anoppi tuo meille marjoja ym. (koska itse poimivat yli oman tarpeen..). Siivoan harvoin, en myöskään tee itse vaatteita tai kudo.. 3 lasta on 1-4vuotiaita.. Meillä 2v. (pian 3v) nukkuu vaipoissa (muuten kastelisi sänkynsä) ja 4v. näkee myös ajoittain painajaisia. 1v. vauvan otamme yöllä viereen jos itkee.. Mieheni tuli juuri töistä, vähän yli 6 ja ruoka on nyt (harvinaista) valmiina.. Mies keittää kahvit kun saa vähän hengähtää..

Ja anoppini sanoo arvostavansa minua ja meillä menee hyvin.

Se on anopistasi kiinni tuo ongelma - ei sinusta johtuva juttu! Taitaa olla hieman kateellinen kun sinulla on helpompaa kun ei tarvitse säätää, kuten on itse joutunut..

Vierailija

päästä häntä kotiisi. Jos sinne tulee, niin lähde pois. Vierailulle saa mennä miehesi, mutta älä mene mukaan. Anna ämmän elää omaa sairasta elämäänsä.

Vierailija

jos en anna mieheni ottaa nokosia työpäivän jälkeen

ja jos en laita hänelle kaikkia aterioita valmiiksi.

Mutta ap:n tilanteeseen. Kurjaa, että anoppisi halusi tuoda oman ajattelumaailmansa julki sinulle noin rumasti. Älä sure, eläthän kuitenkin oman miehesi ja lastesi kanssa. Anoppi ei kuulu teidän perheeseen.

Vierailija

Pyydä miestäsi sanomaan sille että lakkaa kiusaamasta sinua tai jää teidän perheenne ulkopuolelle. Se on enemmän pojan kuin miniän tehtävä.

Vierailija

ja tuhlannut elämänsä jonkun ukon hyysäämiseen ja naama norsun vllä pitänyt huushollia pystyssä.

Haleja sinulle! Olet varmasti hyvä äiti lapsillesi!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat