Sii ääk. En tajua, miten tänään pystyi lipsahtamaan niin pahasti työkaverin kanssa. :s

Vierailija

Meillä on jonkin aikaa ollut flirttiä ja vipinää, josta ei ole puhuttu ääneen. Minä ainakin olen ollut sitä mieltä, ettei mitään saa tapahtua, koska olemme varattuja. Mies on naimisissa, minä seurustelen.

Tänään satuimme lähtemään yhtä aikaa ulos toimiston ovesta. Siinä käytävällä mies jotenkin hipaisi (vahingossa?) kättäni, ja seuraava mitä tajusin oli, että halasimme. Sitä kesti ehkä 5 sekuntia, ja sitten jatkoimme matkaa niinkuin ei olisi mitään tapahtunut. Jutusta ei puhuttu jälkeenpäin mitään. Pitäisikö se ottaa puheeksi??

Kommentit (9)

Vierailija

ainutkertaista elämäänsä kenenkään toisen takia. lapsen takia on eri asia, mutta ei muuten.

itseään vastaan ei kannata toimia, ymmärrät itsekin.

ja sillä on suurta väliä, jos löytää ihmisen kenen kanssa kemiat osuavat yhteen.

i]Kaipa sitä pitää satuttaa omaa puolisoa rankimmalla mahdollisella tavalla, kun tuntuu niin ihanalta ja pitää saada tehdä niinku MINÄ haluan.

Mitä helvetin väliä sillä on, jos kemiat ja huumori osuvat yhteen? Ei se vielä mitään elämää suurempaa merkitse. Tällaisia ihmisiä tulee meidän jokaisen matkan varrelle - useimmilla moniakin. Ei jokaisen heilahduksen takia pidä kaataa koko paattia.

[/quote]

Vierailija

Kaipa sitä pitää satuttaa omaa puolisoa rankimmalla mahdollisella tavalla, kun tuntuu niin ihanalta ja pitää saada tehdä niinku MINÄ haluan.

Mitä helvetin väliä sillä on, jos kemiat ja huumori osuvat yhteen? Ei se vielä mitään elämää suurempaa merkitse. Tällaisia ihmisiä tulee meidän jokaisen matkan varrelle - useimmilla moniakin. Ei jokaisen heilahduksen takia pidä kaataa koko paattia.

Vierailija

Jos sä olet sitä mieltä, että mitään ei saa tapahtua ("olen ollut", kirjoitit - onko mielesi sittemmin muuttunut?), niin ei kannattane nostaa kissaa pöydälle, vaan vaieta tapahtuneesta. Asian halki puhumisessa kun voi piillä riski.

Hymyilyttää. Hauska juttu.

Vierailija

me olemme alkaneet puhua tunteistamme, jotka eivät enää ole pelkkää kaveripohjalta. Huvittavinta tässä on, että työkaverimme tajusivat ennen meitä :) Nyt mietimme, mitä teemme tulevaisuudessa. kumpikin ollaan varattuja, mutta jokin meitä vetää yhteen. Työkaverit todenneet, että meillä menee kemiat hyvin yhteen, huumorintaju samanlaista jne. Mutta jokin kuitenkin arveluttaa,,, en tiedä, ehkä ikäero, Itse olen 4 vuotta vanhempi, kuin mies. Mutta kaipa sitä on annettava tunteille valta ja antaa elämän viedä :)

Vierailija

Lainaus:

ainutkertaista elämäänsä kenenkään toisen takia. lapsen takia on eri asia, mutta ei muuten.

itseään vastaan ei kannata toimia, ymmärrät itsekin.

ja sillä on suurta väliä, jos löytää ihmisen kenen kanssa kemiat osuavat yhteen.

Miksi olet alunperinkään hänen kanssaan päätynyt parisuhteeseen, jos kerran kemioita ei ole ja heti pitää vaihtaa parempaan?

Vierailija

mulle käynyt aivan samalla tavalla..

Voi sitä ihanaa tunnetta!! Vieläkin muistan..

Mutta jatkettiin tuon tapahtuman jälkeen pelkkänä flirttinä ja hyvä niin :)

Vierailija

mutta kerran erehdyimme ihastuksen kanssa hetkeksi uppoamaan täysin toisemme silmiin. Ihan spontaanisti ja ennalta arvaamatta. Se hetki pysäytti ajan. :)

Vierailija

vastoin tahtoanne siivouskomeroon ja yllättäen kaikki vaatteenne tippuvat ja äkillinen maanjäristys kaataa teidät vahingossa sylikkäin ja hänen pilinsä luiskahtaa sinuun ja sen saman maanjäristyksen johdosta hytkytte siinä aikanne. Myöhemmin ihmettelet vain että mitä oikein tapahtui...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat