Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin unelmataloni!!! Tää on ihan mahtavan ihana!!

Vierailija

Rahaa vaan jos olis noin paljon...

Kohdenumero 89300

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Lainaus:

Ihania oli ne pikkupojan (?) huoneen muurahaismatot. Mutta pesuallas näytti todella pieneltä.

jos tuo pesuallasvessa on ns. edustus/vierasvessa, jossa on tarkoituskin vain pestä kädet, se on ok. Mutta pyllynpesu vaippaikäiseltä vois näin lyhyenlännällä ihmisellä olla tosi haasteellista tuolla...

Vierailija

Ei tuo minusta niin persoonallinen ollut, tuo muumi-talo erkkeri oli oikeastaan aika hauskannäköinen. Kuvakulma oli hieman outo sisäkuvassa, on varmasti tilavampi se erkkeri ruokatilassa.

Itse tykkään vanhemmasta talokannasta, mutta kyllä tuostakin kodin saisi :)

Vierailija

Eniten pisti silmään se kapea terassi, kapeutta korosti se ahtaasti laitettu terassipöytä tuoleineen. Kuvitelkaa siihen pöydään ääreen istujat, niin tulee 70-luvun kouluruokala mieleen, jossa istuttiin melkein sylikkäin.

Vierailija

Lainaus:

Oliko ne nyt erkkereitä? Eivät taida olla enää pop...Vähän persoonaton minun makuuni. Sinänsä ihan ok talo, mutta ei kyllä olisi unelma - minulle.

Ne jotka nyt on pop, ovat persoonattomia. Persoonaahan tuosta talosta just löytyy :)

Vierailija

Oliko ne nyt erkkereitä? Eivät taida olla enää pop...Vähän persoonaton minun makuuni. Sinänsä ihan ok talo, mutta ei kyllä olisi unelma - minulle.

Vierailija

se pakollinen erkkeri (joka aina tehdään liian pieneksi) ja lasitiilet. Olis mielummin tehneet kunnon laajennuksen siihen kulmaan ja suurentaneet myös olkkaria.

Vierailija

Siis onko tuo tosiaan sellainen vanhanajan hana josta pitää vääntää molempia nuppeja! Tosi romanttisen näköinen joo mutta kuinka käytännöllinen.

Vai onko niissä nykyään joku valokennojuttu millä sen saa päälle ilman noiden nuppien vääntelyjä? Raskauspahoinvoinnin aikaan etenkin vessan tapetit ja muutenkin kämpän värimaailma saisi oksennuksen lentämään

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat