Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovistestistä raskaustestinä kysymys.

Vierailija

Olen kuullut, että ovulaatiotesti näyttää myös positiivista raskauden aikana. Mietin tässä vain, että mistä lähtien se näyttää vahvaa viivaa? Kun olette testanneet, kuinka pian ovistestin viiva on vahvistunut? Kiinnostaisi tietää, eli jos voitte kertoa millä päivillä suurinpiirtein olette testanneet ovistestillä raskautta, niin ilahtuisin. :)

Kommentit (7)

Vierailija

4 päivää ennenkuin tein plussaa näyttävän raskaustestin. Ja olen nyt raskaana ollessa testaillut ovistikuilla raskaushormonia ja joka kerran tulee vahva plussa, nyt rv 10

Vierailija

mutta mietin tässä vain. Ollaan yritetty kauan (vuosissa mitaten), ja nyt tässä kuussa oli niin mahottoman oikeeseen aikaan kaikki, ja oviskin tuli todistettua tikuin, että mietin vain. Ja tuntuu vähän samalta kuin aiemmassa raskaudessa, joka meni kesken.

En kovin paljon uskalla toivoa. Aion oikean raskaustestin ostaa vasta kun kuukautiset on kunnolla myöhässä, mutta noita ovistestejä on kotona, niin ehkä niitä kulutan tässä nyt ootellessa. :D Jahka käy liian hankalaksi oottaminen muuten. :)

Mutta tiedän tietenkin, että ainoastaan raskaustesti näyttää raskauden varmasti. Mutta kiinnostaa kokeilla noilla ovistikuilla.

Vierailija

ei tosiaan kannata ostaa raskaustestiä aikaisemmin! Itelläkin meni omaisuus niihin, kun en malttanu olla testaamatta :)

Tee nyt pientä tutkimusta missä vaiheessa ne ovistikut näyttää raskauden tai näyttääkö ollenkaan :)

Pidän peukkuja sulle

fanny

Vierailija

saat varmaan kymmeniä viestejä, ettei ovistestillä voi testata raskautta..

Mutta kyllä mulla näytti silloin paljon vahvempaa viivaa kuin edes oviksen aikoihin.

Pistäpä testaten ja tule kertomaan tulos :) minä ainakin oon hengessä mukana.

fanny

Uusimmat

Suosituimmat