Onko muita, jotka häpeätte miehenne ammattia?

Vierailija

Mä en oikein kehtaa kellekään sanoa, mitä mieheni tekee työkseen. Jotenkin kaartelen sitä sillä tavalla, ettei kukaan oikein ihan ymmärrä (ehkä).

Mitä miehenne tekee?

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija

ja useinmiten työttömänä, tai sitten tekee mitä vaan sattuu saamaan, nyt on kouluavustajana ja sitä on vähän rasittavaa selitellä

Vierailija

Muutoin kyllä arvostan kaikkia rehellistä työtä tekeviä paljon mikäli heillä on hyvä työmoraali. Enemmän kuin itseäni monesti.

Haluan kuitenkin että on niin, että minä en ole perheen elättäjä, vaan mies. Kai se juontaa juurensa lapsuudenkodistani, olen vaan jumittunut tällaiseen ajattelutapaan.

Vierailija

Vierailija - 15.1.2009 19:00 (ID 1266902)

Mitäs ihmeen vikaa it-nörtissä voisi olla?

Lainaus:

Sehän on yksi makeimpia ammatteja mitä on.

Vierailija

jos mieheni olisi joku virkamies ilman järkevää työnkuvaa. Kaikki nämä turhapurot FM yms lyhenteineen saavat oksentamaan. Samoin mainosnörtit ja mediapellet eivät nauti minun ystäväpiirissäni suurtakaan arvostusta. En kuitenkaan aliarvioi mitään perustöitä, vaikka meistä kumpikaan ei työskentele missään matalapalkka-alalla. Ystäväpiiriimmekin kuuluu laidasta laitaan eri ammattiryhmien edustajia.

Vierailija

Lainaus:

gynekologi.

ei haittaa vaikka tekisi jotain ns. "paskaduunia". Voi kyllä johtua siitä että olen ite siivooja. =)

Tuli vain mieleen...

Vierailija

Mieheni on DI, mutta paljon on ollut työttömänä. Hän haaveilee postinkantajan työstä... Ei vaan pääse mihinkään käytännön työhön, kun on ylikoulutettu. Voi mennä näinkin. Postinkantajan palkka olis ihan kiva työttömyyteen verrattuna. Pääasia, että on töitä.

Vierailija

samoin minä kerron hänen työpaikkansa, ei ammattiaan.

Jostain kumman syystä kaikki luulevat hänen olevan kyseisen työpaikan duunarihommissa, vaikka hän on ihan hyväpalkkainen työnjohtaja. :D Mua ei haittaa, missään nimessä ikinä milloinkaan en suostu häpeämään duunaritaustaa tai omaa duunariuttani, saati sitten sitä, jos joku luulee mun miestä duunariksi.

Sitäpaitsi mitenköhän se onnistuisi, että jokainen meistä kouluttautuisi yliopistossa tai amk:ssa? Paikkoja ei riitä kaikille, eikä kaikilla ole kunnianhimoa, tai kuten mulla, halua työskennellä niissä "vaativammissa" tehtävissä. Kivempi tehdä vähän leppoisampaa hommaa ilman isoa vastuuta, niin ettei töitä tarvitse kantaa työpaikalta kotiin. :) On aikaa lapsille, saa antaa heille aikaa ja huomiota - eipähän tarvitse murkkuikäisten kanssa harmitella, kun ei ole mitään kontaktia heihin. :)

Vierailija

miksi hyödyllinen työ - roskakuski, siivooja, viemärisukeltaja - hävettää? Jos roskakuski tai siivooja jättää duuniinsa tekemättä haitta on paljon suurempi, jos konttoripäällikkö lintsaa tai lakkoilee.

Mä häpeäisin jos mies olisi Seiskan tai vastaavan lehden toimittaja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat